☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Dansk Officiel Chat
Prev
1
835
836
837
838
839
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 294583
Replies: 50000
Track Topic
Magisk
Member
Posts: 83,204
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
115,047.00
#8361
Mar 4 2011 04:41pm
Godnat folkens
Uartig
Member
Posts: 12,824
Joined: Jan 29 2009
Gold
:
25,253.44
#8362
Mar 4 2011 04:43pm
Quote (Aura @ Mar 4 2011 10:41pm)
Godnat folkens
Godnat:-)
Ziphy
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold
:
24,670.04
#8363
Mar 4 2011 05:05pm
Quote (Uartig @ 5 Mar 2011 00:00)
Så har man lige ferie i en hel uge igen
Ikke dårligt
Quote (Aura @ 5 Mar 2011 00:41)
Godnat folkens
Godnat
Uartig
Member
Posts: 12,824
Joined: Jan 29 2009
Gold
:
25,253.44
#8364
Mar 4 2011 05:05pm
Quote (Froziph @ Mar 4 2011 11:05pm)
Ikke dårligt
Godnat
nej sku!:-D det herligt.. og har lige haft vinter ferie, og nu en uge til .. JA TAK!
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,382,304.50
#8365
Mar 4 2011 05:06pm
Quote (Aura @ 4 Mar 2011 23:41)
Godnat folkens
Godnat
xz-master
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold
:
7,454.00
#8366
Mar 4 2011 05:54pm
Sup?
Får de styggeste tømmermænd i morgen.. er godt wasted
MyRosa
Member
Posts: 25,817
Joined: Nov 5 2009
Gold
:
561.00
Warn: 40%
#8367
Mar 4 2011 06:02pm
nogle der ha en poker side hvor man kan indstallere de der programmer ?
Uartig
Member
Posts: 12,824
Joined: Jan 29 2009
Gold
:
25,253.44
#8368
Mar 4 2011 06:06pm
Quote (xz-master @ Mar 4 2011 11:54pm)
Sup?
Får de styggeste tømmermænd i morgen.. er godt wasted
så gå i seng :-)
lidt tidligt og var godt wasted på ^^
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,382,304.50
#8369
Mar 4 2011 06:12pm
Quote (xz-master @ 5 Mar 2011 00:54)
Sup?
Får de styggeste tømmermænd i morgen.. er godt wasted
klokken 1 det er fandme tidligt du var hjemme.
Personligt er jeg aldrig hjemme før klokken 4-5. og ofte hænger jeg også på efterbar til klokken 7-8..
Uartig
Member
Posts: 12,824
Joined: Jan 29 2009
Gold
:
25,253.44
#8370
Mar 4 2011 06:14pm
Quote (ZwiX @ Mar 5 2011 12:12am)
klokken 1 det er fandme tidligt du var hjemme.
Personligt er jeg aldrig hjemme før klokken 4-5. og ofte hænger jeg også på efterbar til klokken 7-8..
Gør jeg sku os!:-)
Hvem har lavet dit signatur?? leder efter en som kan lade et til mig:-)..
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
835
836
837
838
839
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact