d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev18358368378388395001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 83,204
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Mar 4 2011 04:41pm
Godnat folkens ;)
Member
Posts: 12,824
Joined: Jan 29 2009
Gold: 25,253.44
Mar 4 2011 04:43pm
Quote (Aura @ Mar 4 2011 10:41pm)
Godnat folkens ;)


Godnat:-)
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Mar 4 2011 05:05pm
Quote (Uartig @ 5 Mar 2011 00:00)
Så har man lige ferie i en hel uge igen  :D


Ikke dårligt :D

Quote (Aura @ 5 Mar 2011 00:41)
Godnat folkens ;)


Godnat :D
Member
Posts: 12,824
Joined: Jan 29 2009
Gold: 25,253.44
Mar 4 2011 05:05pm
Quote (Froziph @ Mar 4 2011 11:05pm)
Ikke dårligt :D



Godnat :D


nej sku!:-D det herligt.. og har lige haft vinter ferie, og nu en uge til .. JA TAK!
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 4 2011 05:06pm
Quote (Aura @ 4 Mar 2011 23:41)
Godnat folkens ;)


Godnat ;)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Mar 4 2011 05:54pm
Sup?
Får de styggeste tømmermænd i morgen.. er godt wasted
Member
Posts: 25,817
Joined: Nov 5 2009
Gold: 561.00
Warn: 40%
Mar 4 2011 06:02pm
nogle der ha en poker side hvor man kan indstallere de der programmer ?
Member
Posts: 12,824
Joined: Jan 29 2009
Gold: 25,253.44
Mar 4 2011 06:06pm
Quote (xz-master @ Mar 4 2011 11:54pm)
Sup?
Får de styggeste tømmermænd i morgen.. er godt wasted


så gå i seng :-)
lidt tidligt og var godt wasted på ^^
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Mar 4 2011 06:12pm
Quote (xz-master @ 5 Mar 2011 00:54)
Sup?
Får de styggeste tømmermænd i morgen.. er godt wasted


klokken 1 det er fandme tidligt du var hjemme.
Personligt er jeg aldrig hjemme før klokken 4-5. og ofte hænger jeg også på efterbar til klokken 7-8..
Member
Posts: 12,824
Joined: Jan 29 2009
Gold: 25,253.44
Mar 4 2011 06:14pm
Quote (ZwiX @ Mar 5 2011 12:12am)
klokken 1 det er fandme tidligt du var hjemme.
Personligt er jeg aldrig hjemme før klokken 4-5. og ofte hænger jeg også på efterbar til klokken 7-8..


Gør jeg sku os!:-)

Hvem har lavet dit signatur?? leder efter en som kan lade et til mig:-)..
Go Back To Dansk Topic List
Prev18358368378388395001Next
Closed New Topic New Poll