d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev18308318328338345001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 2,780
Joined: Feb 2 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 4 2011 10:24am
Quote (berens @ Mar 4 2011 04:23pm)
du har 7.9 k fgs? :O

køb dog rainbow istedet for! :D


jamen skal bruge til min barb :/
Member
Posts: 4,358
Joined: Oct 31 2008
Gold: 0.00
Mar 4 2011 10:25am
Quote (berens @ 4 Mar 2011 17:23)
du har 7.9 k fgs? :O

køb dog rainbow istedet for! :D


Vouch

Jeg havde satme også købt rainbow of orb hvis jeg havde 2.5k fg's..
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 4 2011 10:25am
Quote (berens @ Mar 4 2011 06:23pm)
du har 7.9 k fgs? :O

køb dog rainbow istedet for! :D


Yep Rainbow Orb vs 2.5k :)

Du kan få de fedeste farver ud af det :D !
Member
Posts: 2,780
Joined: Feb 2 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 4 2011 10:26am
Quote (Vinum @ Mar 4 2011 04:25pm)
Yep Rainbow Orb vs 2.5k :)

Du kan få de fedeste farver ud af det :D !


Quote (ziux @ Mar 4 2011 04:25pm)
Vouch

Jeg havde satme også købt rainbow of orb hvis jeg havde 2.5k fg's..


jamen det er 2500 fg man mister!! :O det er jo vildt meget
Member
Posts: 4,358
Joined: Oct 31 2008
Gold: 0.00
Mar 4 2011 10:27am
Quote (Vinum @ 4 Mar 2011 17:25)
Yep Rainbow Orb vs 2.5k :)

Du kan få de fedeste farver ud af det :D !


jeps, hvis jeg havde den, havde jeg lavet navnet hvidt, også baggrunden på den lidt grå eller sort :D
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 4 2011 10:29am
:)
Member
Posts: 2,780
Joined: Feb 2 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 4 2011 10:30am
det sku for meget bare for farver i sit navn xD
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 4 2011 10:31am
Quote (Kesse_Main @ Mar 4 2011 06:30pm)
det sku for meget bare for farver i sit navn xD


Overhovedet ikke :)
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,313.91
Mar 4 2011 10:32am
Quote (Kesse_Main @ Mar 4 2011 05:30pm)
det sku for meget bare for farver i sit navn xD


slet ikke m8 :D
jeg fortryder ihvertfald ikke mit køb ;)
Member
Posts: 2,780
Joined: Feb 2 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 4 2011 10:32am
Quote (berens @ Mar 4 2011 04:32pm)
slet ikke m8 :D
jeg fortryder ihvertfald ikke mit køb ;)


det kommer jeg nok ikke til at forstå :D ville rigtig gerne have et!
Go Back To Dansk Topic List
Prev18308318328338345001Next
Closed New Topic New Poll