☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Dansk Officiel Chat
Prev
1
829
830
831
832
833
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 294527
Replies: 50000
Track Topic
ziux
Member
Posts: 4,358
Joined: Oct 31 2008
Gold
:
0.00
#8301
Mar 4 2011 10:12am
Quote (Vinum @ 4 Mar 2011 17:06)
Selvom Berens orb er lidt homo
lolol..
Don8 da til os med de lilla orbs så?
vil dælme gerne have den der hedder orb of frost eller flames
jeg ved bare at jeg aldrig får råd til den
Kesse_Main
Member
Posts: 2,780
Joined: Feb 2 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#8302
Mar 4 2011 10:13am
Quote (ziux @ Mar 4 2011 04:12pm)
lolol..
Don8 da til os med de lilla orbs så?
vil dælme gerne have den der hedder orb of frost eller flames
jeg ved bare at jeg aldrig får råd til den
hørt ! det er bare alt ens fg der ryger på det så :/
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,358.41
#8303
Mar 4 2011 10:14am
Quote (ziux @ Mar 4 2011 05:12pm)
lolol..
Don8 da til os med de lilla orbs så?
vil dælme gerne have den der hedder orb of frost eller flames
jeg ved bare at jeg aldrig får råd til den
Quote (Kesse_Main @ Mar 4 2011 05:13pm)
hørt ! det er bare alt ens fg der ryger på det så :/
i piver da godt nok
Kesse_Main
Member
Posts: 2,780
Joined: Feb 2 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#8304
Mar 4 2011 10:14am
Quote (berens @ Mar 4 2011 04:14pm)
i piver da godt nok
du må da indrømme. det er lidt dyrt? (:
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,358.41
#8305
Mar 4 2011 10:15am
Quote (Kesse_Main @ Mar 4 2011 05:14pm)
du må da indrømme. det er lidt dyrt? (:
måske
men altså style > mange fgs
jeg spiller ikke selv nogle games hvor jeg skal bruge mine fgs, så jeg bruger dem bare på alt mulig random ;D
Kesse_Main
Member
Posts: 2,780
Joined: Feb 2 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#8306
Mar 4 2011 10:17am
Quote (berens @ Mar 4 2011 04:15pm)
måske
men altså style > mange fgs
jeg spiller ikke selv nogle games hvor jeg skal bruge mine fgs, så jeg bruger dem bare på alt mulig random ;D
jamen der er jeg sku for nærig
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,358.41
#8307
Mar 4 2011 10:18am
Quote (Kesse_Main @ Mar 4 2011 05:17pm)
jamen der er jeg sku for nærig
haha, var jeg også engang
ziux
Member
Posts: 4,358
Joined: Oct 31 2008
Gold
:
0.00
#8308
Mar 4 2011 10:21am
Quote (berens @ 4 Mar 2011 17:18)
haha, var jeg også engang
også her, men nu bruger jeg dem også på alt muligt random, det er rimelig skidt :/
Vil ellers gerne spare sammen til den orb of flames der
Kesse_Main
Member
Posts: 2,780
Joined: Feb 2 2011
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#8309
Mar 4 2011 10:22am
Quote (ziux @ Mar 4 2011 04:21pm)
også her, men nu bruger jeg dem også på alt muligt random, det er rimelig skidt :/
Vil ellers gerne spare sammen til den orb of flames der
den er os nice! men tror jeg skal ha orb of frost engang når jeg har til den
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,358.41
#8310
Mar 4 2011 10:23am
Quote (Kesse_Main @ Mar 4 2011 05:22pm)
den er os nice! men tror jeg skal ha orb of frost engang når jeg har til den
du har 7.9 k fgs?
køb dog rainbow istedet for!
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
829
830
831
832
833
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact