d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev18283848586135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 12:52pm
Quote (berens @ 5 Nov 2011 20:49)
Jeg er altid fucking uheldig o.O


Ditto.. Eller, har da ramt lidt her og der for nyligt ..
Men seriøst, burde skuda ha vundet idag .. -.-

Har sidste odds kørende ..

Roma sejr, og Valencia sejr ..

Men det sker sikkert sikke ..
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Nov 5 2011 12:52pm
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 07:52pm)
Ditto.. Eller, har da ramt lidt her og der for nyligt ..
Men seriøst, burde skuda ha vundet idag .. -.-

Har sidste odds kørende ..

Roma sejr, og Valencia sejr ..

Men det sker sikkert sikke ..


har stadig min sidste kupon tilbage, som giver 17x igen
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 12:53pm
Quote (berens @ 5 Nov 2011 20:52)
har stadig min sidste kupon tilbage, som giver 17x igen


HVa har du spillet ?
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Nov 5 2011 12:59pm
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 07:53pm)
HVa har du spillet ?


Eller har 2 kuponer :)

kupon 1:
mangler jeg porto til at vinde over et random hold

kupon 2:
mangler :
leverkussen - hamburg. Leverkussen første 2-0, nu står den 2-2..
betis - malaga
novara - roma
feyenoord - nijmege
lille - evian
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 01:01pm
Quote (berens @ 5 Nov 2011 20:59)
Eller har 2 kuponer :)

kupon 1:
mangler jeg porto til at vinde over et random hold

kupon 2:
mangler :
leverkussen- hamburg. Leverkussen første 2-0, nu står den 2-2..
betis - malaga
novara - roma
feyenoord- nijmege
lille - evian


Da jeg så oddsne for Hamburg, fattede jeg heller ikke en skid ..
Hamburg har et stærkt hold ! Men håber for dig at de vinder ..
Ellers tror jeg på resten af dem ..
Jeg havde også set Malaga vinde hele dagen, og oddset var højere for dem end Betis ..
Det er en win win ..
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Nov 5 2011 01:10pm
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 08:01pm)
Da jeg så oddsne for Hamburg, fattede jeg heller ikke en skid ..
Hamburg har et stærkt hold ! Men håber for dig at de vinder ..
Ellers tror jeg på resten  af dem ..
Jeg havde også set Malaga vinde hele dagen, og oddset var højere for dem end Betis ..
Det er en win win ..


well hamburg ligger anden sidst. Der er 10 pladser i placeringen mellem dem, så leverkussen burde vinde ^^
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
Nov 5 2011 02:15pm
Har Falcons -7.0 @ 1.95
49ers -3.0 @ 1.80
og Bengals +3.0 @ 1.80

for 200 :) Spreadet på Bengals er for vildt lige nu, der er 2.20 på de vinder, klart værd at overveje.

Desuden er der 3.0 på Andrew Luck til at vinde Heisman trophy, hvis nogen er interesserede i nemme penge :P Bliver dog først afgjort i starten af december.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Nov 5 2011 04:18pm
WTF. spiller porto lige 0-0 med et lorte hold som gav 11 igen. GG på en lorte dag. -.-
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 05:20pm
Quote (Sunline @ 5 Nov 2011 22:15)
Har Falcons -7.0 @ 1.95
49ers -3.0 @ 1.80
og Bengals +3.0 @ 1.80

for 200 :) Spreadet på Bengals er for vildt lige nu, der er 2.20 på de vinder, klart værd at overveje.

Desuden er der 3.0 på Andrew Luck til at vinde Heisman trophy, hvis nogen er interesserede i nemme penge :P Bliver dog først afgjort i starten af december.


Ved ikke så meget om NFL, men GL m8 :)

.. Jeg vandt dog 420 Kroner idag, dog spillet 350 over all :)

Quote (berens @ 6 Nov 2011 00:18)
WTF. spiller porto lige 0-0 med et lorte hold som gav 11 igen. GG på en lorte dag. -.-



:(
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 6 2011 09:04am
Dagens Odds :


Hannover - Schalke ~ 2.50 (Schalke førte 1-0, og så laver de selvmål -.-')
Fulham - Tottenham ~ 2.05

Odds : 5.12 | Indskud : 100 Kroner

------------------------------------------

Leicester - Leeds ~ 3.25
Sochaux - Lyon ~ 2.10
OB - Brøndby ~ 3.30
Espanyol - Villarreal ~ 4.45 (Hva sker der for det odds, det er skuda sygt !)
Rayo Vallecano - Real Sociedad ~ 3.75

Spilsytem : 3/5 | Indskud : 10 Kroner ~ 100 Kroner


^_^

This post was edited by Kaner on Nov 6 2011 09:10am
Go Back To Dansk Topic List
Prev18283848586135Next
Add Reply New Topic New Poll