Quote (xz-master @ Apr 4 2011 08:40pm)
så man "ligger på langs"? Det forstår jeg ikk' helt
Mener du lodret eller vandret?
det kommer jo an på hvilken retning dit stativ står i

men altså ligesom push-ups .. så bruger du armene til at holde dig op, og ryggen til at holde dig strakt.
derefter trækker du benene med op, som du så skubber fra side til side.
en anden øvelse kan være, lig dig ned på en bænk, tag en 10 kilos vægt (eller mindre / mere, ellers uden vægt), og sæt den imellem dine ben, løft så dine ben op og ned 3x 30 gange(strakte ben)
ellers den lidt nemmere, tag en stang, evt. et kosteskaft, lig dig ned på ryggen, hold på stangen som du holder når du kører bænk. træk derefter dine ben igennem stangen, samtidigt med du holder stangen i 2 hænder, og bliv ved, med at køre dine ben igennem, (dine ben må på intet tidspunkt ramme jorden, altså du skal holde dem cirka 10 cm over jorden som minimum hele tiden. og de skal være strakte hele tiden, undtaget når du kører dem igennem staven.)