d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev18268278288298305001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 4 2011 09:18am
Quote (fckel252 @ Mar 4 2011 05:17pm)
fuck her er stenern


Kan se du har været din orb :)
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold: 0.00
Mar 4 2011 09:20am
Quote (Vinum @ Mar 4 2011 04:18pm)
Kan se du har været din orb :)


hva mener du
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 4 2011 09:21am
Quote (fckel252 @ Mar 4 2011 05:20pm)
hva mener du


Du har købt orb of frost**

skrev forkert :D
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Mar 4 2011 09:23am
Hva, nogen ide om den her er noget værd :D?.. Gamlede mig til den fra fra Gheed :P..
Hvis man socketer den, er den sku da ret svedig :O, EUSCL



This post was edited by Froziph on Mar 4 2011 09:23am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Mar 4 2011 09:35am
Quote (Froziph @ 4 Mar 2011 16:23)
Hva, nogen ide om den her er noget værd :D?.. Gamlede mig til den fra fra Gheed :P..
Hvis man socketer den, er den sku da ret svedig :O, EUSCL

http://froziph.dk/images/DoomHoodCirclet.png


Andreas du må kun få price checks herinde http://forums.d2jsp.org/forum.php?f=71
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 4 2011 09:36am
Quote (Froziph @ Mar 4 2011 05:23pm)
Hva, nogen ide om den her er noget værd :D?.. Gamlede mig til den fra fra Gheed :P..
Hvis man socketer den, er den sku da ret svedig :O, EUSCL

http://froziph.dk/images/DoomHoodCirclet.png


Hvis det er Nonladder er den her lige til akara
eller ja uanset hvad er den faktisk lidt useless
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Mar 4 2011 09:45am
Ohh, troede man måtte snakke om alt i den her :P..

Hvorfor Ronnie :o?
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Mar 4 2011 09:46am
Quote (Vinum @ 4 Mar 2011 17:36)
Hvis det er Nonladder er den her lige til akara
eller ja uanset hvad er den faktisk lidt useless


Ærgeligt det ikke var +sorc :P..


Ronnie, troede man måtte snakke om alt her :o?

Edit:
Jeg troede så jeg havde brugt Edit..

This post was edited by Froziph on Mar 4 2011 09:46am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Mar 4 2011 09:49am
Quote (Froziph @ 4 Mar 2011 16:45)
Ohh, troede man måtte snakke om alt i den her :P..

Hvorfor Ronnie :o?


Fordi der er lavet et helt sub forum til det.
- En trusted ville sige det samme hvis han så det..
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Mar 4 2011 09:51am
Men synd den ikke har 30% frw eller Visio.
Go Back To Dansk Topic List
Prev18268278288298305001Next
Closed New Topic New Poll