d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev18258268278288295001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 4 2011 07:39am


Vi vil altid være de bedste !
Member
Posts: 12,824
Joined: Jan 29 2009
Gold: 25,253.44
Mar 4 2011 07:41am
Quote (Vinum @ Mar 4 2011 01:39pm)
http://www.youtube.com/watch?v=gXqt1fXtsZE

Vi vil altid være de bedste !


Men bliver det bare aldrig :-)
Member
Posts: 4,358
Joined: Oct 31 2008
Gold: 0.00
Mar 4 2011 07:44am
Quote (Vinum @ 4 Mar 2011 14:39)
http://www.youtube.com/watch?v=gXqt1fXtsZE

Vi vil altid være de bedste !


Aldrig! Aalborg BK!
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 4 2011 07:46am
Ingen overgår os på tribunen !
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold: 0.00
Mar 4 2011 08:42am
Quote (Vinum @ Mar 4 2011 02:46pm)
Ingen overgår os på tribunen !


hey allesammen laver i ?
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 4 2011 08:44am
Quote (fckel252 @ Mar 4 2011 04:42pm)
hey allesammen laver i ?


Venter på jeg skal i byen iaften med drengene :)
Du?
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold: 0.00
Mar 4 2011 08:46am
Quote (Vinum @ Mar 4 2011 03:44pm)
Venter på jeg skal i byen iaften med drengene :)
Du?


stener
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 4 2011 08:47am
Quote (fckel252 @ Mar 4 2011 04:46pm)
stener


Lyder som en god fredag
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Mar 4 2011 08:47am
Quote (fckel252 @ 4 Mar 2011 15:42)
hey allesammen laver i ?


Burde egentligt forberede mig til en syg-eksamen og fremlæggelse om et maleri... Men det orrrrrker jeg bare ikke.... :D
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold: 0.00
Mar 4 2011 09:17am
Quote (JoneZ @ Mar 4 2011 03:47pm)
Burde egentligt forberede mig til en syg-eksamen og fremlæggelse om et maleri... Men det orrrrrker jeg bare ikke.... :D


fuck her er stenern
Go Back To Dansk Topic List
Prev18258268278288295001Next
Closed New Topic New Poll