d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev18228238248258265001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Mar 4 2011 03:56am
Godmorgen! Fatter det ikke.. Plejer at sove til mindst kl 13 når jeg har weekend, men i dag kan jeg åbenbart ikke sove :(
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2011 04:07am
Quote (Headshot @ 4 Mar 2011 10:56)
Godmorgen! Fatter det ikke.. Plejer at sove til mindst kl 13 når jeg har weekend, men i dag kan jeg åbenbart ikke sove :(


hahaha i går sov jeg til 16:00 tiden ^^ men i dag vågnede jeg kl 10:00 :P
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Mar 4 2011 04:10am
Quote (Charge @ 4 Mar 2011 11:07)
hahaha i går sov jeg til 16:00 tiden ^^ men i dag vågnede jeg kl 10:00 :P


Havde du da allerede weekend fra i går..?
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2011 04:31am
Quote (JoneZ @ 4 Mar 2011 11:10)
Havde du da allerede weekend fra i går..?


nej lå syg men kunne heller ikke høre vækkeuret :P
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
Mar 4 2011 04:34am
Quote (Charge @ Mar 4 2011 10:07am)
hahaha i går sov jeg til 16:00 tiden ^^ men i dag vågnede jeg kl 10:00 :P


Nicely :lol:
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2011 04:44am
Quote (Headshot @ 4 Mar 2011 11:34)
Nicely :lol:


ja men morgenmad var rigtig min aftensmad :D
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Mar 4 2011 04:45am
Quote (Charge @ 4 Mar 2011 11:31)
nej lå syg men kunne heller ikke høre vækkeuret :P


nice ^^
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Mar 4 2011 04:51am
Quote (JoneZ @ 4 Mar 2011 11:45)
nice ^^


ja hvis det er nice at vågne med tyndskid og kaste op hele tiden så ja nice ? xD
Member
Posts: 39,148
Joined: Feb 16 2005
Gold: 0.50
Mar 4 2011 04:55am
Quote (MrSyKe @ 4 Mar 2011 09:18)
sku meget griner :)

kan godt lide og lave quests og finde ting :)


Quote (xz-master @ 4 Mar 2011 09:42)
Nice :D



Samme her.. stille og roligt :)


hehe :D
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
Mar 4 2011 05:10am
Quote (Charge @ 4 Mar 2011 11:51)
ja hvis det er nice at vågne med tyndskid og kaste op hele tiden så ja nice ? xD


Det er da en dejlig følelse :D ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev18228238248258265001Next
Closed New Topic New Poll