d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev18182838485135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 11:02am
Quote (berens @ 5 Nov 2011 19:01)
hah, jeg havde fået 2.31 ^^


Det er lort sådan noget .. -.-
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 11:05am
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 06:02pm)
Det er lort sådan noget .. -.-


pinligt
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 11:21am
2-0 AAB .. Så hvis Sevilla vinder, vinder jeg 4XX kroner, + at 2 ud af mine 5 sjove kampe er gået op ..

PLZ ! Iso money ! :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 11:22am
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 06:21pm)
2-0 AAB .. Så hvis Sevilla vinder, vinder jeg 4XX kroner, + at 2 ud af mine 5 sjove kampe er gået op ..

PLZ  ! Iso money ! :P


hah :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 12:21pm
Hmm .. 0-0 i 60. og 2 gule kort til hvert hold ..
Håber på et straffespark .. ^^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 12:27pm
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 07:21pm)
Hmm .. 0-0 i 60. og 2 gule kort til hvert hold ..
Håber på et straffespark .. ^^


idd ^^

e) bliver den vidst på kanal 5?

This post was edited by berens on Nov 5 2011 12:31pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 12:32pm
Quote (berens @ 5 Nov 2011 20:27)
idd ^^

e) bliver den vidst på kanal 5?


No idea .. Følger bare livescore ^_^
Men pleeeeeeeeeeeeeeeeease Sevilla .. Scor ! :(
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 12:40pm
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 07:32pm)
No idea .. Følger bare livescore ^_^
Men pleeeeeeeeeeeeeeeeease Sevilla .. Scor ! :(


Godt jeg tjekkede. Der er wipeout <3

typisk at det ikke sker..
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 12:48pm
Quote (berens @ 5 Nov 2011 20:40)
Godt jeg tjekkede. Der er wipeout <3

typisk at det ikke sker..


Normalt ville jeg ha spillet sådan en kamp X da oddsne er så tætte ..
Men hvis jeg havde spillet den X, så ville den ikke ha gået op, men når jeg så spiller på sejr, så bliver den X ..
Kan slet ikke klare det ..

GG i 90. !
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 12:49pm
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 07:48pm)
Normalt ville jeg ha spillet sådan en kamp X da oddsne er så tætte ..
Men hvis jeg havde spillet den X, så ville den ikke ha gået op, men når jeg så spiller på sejr, så bliver den X ..
Kan slet ikke klare det ..

GG i 90. !


Jeg er altid fucking uheldig o.O
Go Back To Dansk Topic List
Prev18182838485135Next
Add Reply New Topic New Poll