Quote (Sunshines @ 30 Mar 2011 19:52)
Som sagt ingen fast kostplan. Godt med kylling og fisk i dåse (laks/tun) og salat med fuldkornspasta. Morgenmad gryn med mæk og 1 time efter 0,5 liter fedtfattig yoghurt. Hvad end mor laver til aftensmad, dog i moderat mængde.
Desværre kan jeg godt finde på at spise lidt efter 8, men det burde ikke være nok til at jeg ikke taber mig. Mellemmåltider frugt.
Det der ''efter 8'' drop det.. Der er den største løgn forskeri eller hva fanden det hedder der findes..
Jeg spiser 2gange efter kl 8, nogengange 3 gange.. Nat mad er det vigste når man træner (Din krop træner mest/udvider/osv, sig mest når man sover, så den skal ha noget at gøre det af = mad før man sover)