d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev18168178188198205001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 83,204
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Mar 3 2011 03:58pm
Quote (KaSinKia @ 3 Mar 2011 22:55)
Med Steckel :p
yep, det er sgu grinern nok :D
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold: 0.00
Mar 3 2011 04:00pm
Quote (Aura @ Mar 3 2011 10:58pm)
yep, det er sgu grinern nok :D


er du sindsyg jeg tænker hele tiden på dine 50 k det må ha været mega nedern

This post was edited by fckel252 on Mar 3 2011 04:00pm
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Mar 3 2011 04:00pm
Quote (Aura @ Mar 3 2011 09:58pm)
yep, det er sgu grinern nok :D


Mega :D
Member
Posts: 83,204
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Mar 3 2011 04:02pm
Quote (fckel252 @ 3 Mar 2011 23:00)
er du sindsyg jeg tænker hele tiden på dine 50 k det må ha været mega nedern
Tja det er ikke så fedt nej :D

Quote (KaSinKia @ 3 Mar 2011 23:00)
Mega :D
:thumbsup:
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Mar 3 2011 04:03pm
Quote (Aura @ Mar 3 2011 10:02pm)
Tja det er ikke så fedt nej :D

:thumbsup:


hvorfor gik steckel over vejen, fordi hans pik hang fast i en skraldespand


:rofl:
Member
Posts: 12,824
Joined: Jan 29 2009
Gold: 25,253.44
Mar 3 2011 04:05pm
Quote (fckel252 @ Mar 3 2011 09:39pm)
fm11 ?


Football Manager 11 :-)
Member
Posts: 83,204
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Mar 3 2011 04:05pm
Quote (KaSinKia @ 3 Mar 2011 23:03)
hvorfor gik steckel over vejen, fordi hans pik hang fast i en skraldespand


:rofl:
Ja det er virkelig genialt det der :D
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Mar 3 2011 04:06pm
Quote (Aura @ Mar 3 2011 10:05pm)
Ja det er virkelig genialt det der :D


Sr er bare for nice især med Steckel :p
Member
Posts: 83,204
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,047.00
Mar 3 2011 04:09pm
Quote (KaSinKia @ 3 Mar 2011 23:06)
Sr er bare for nice især med Steckel :p
Jeg kan nu bedre Fabulous Life :thumbsup:
men igen, det er altid nice med en live DJ.
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Mar 3 2011 04:09pm
Magtede ikke tage afsted alligevel er ved være for træt :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev18168178188198205001Next
Closed New Topic New Poll