☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Dansk Officiel Chat
Prev
1
813
814
815
816
817
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 294641
Replies: 50000
Track Topic
fiepigen
Member
Posts: 3,318
Joined: Oct 24 2009
Gold
:
84.00
#8141
Mar 3 2011 03:14pm
Quote (fckel252 @ Mar 3 2011 11:13pm)
grinern
Skal bare lige skaffe 500fgs så jeg kan sætte youtube mark på min profil med den ft5
ZuP
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
0.00
#8142
Mar 3 2011 03:14pm
Quote (fiepigen @ Mar 3 2011 10:14pm)
Skal bare lige skaffe 500fgs så jeg kan sætte youtube mark på min profil med den ft5
jeg syntes det er mega dyrt. men mega fedt
fiepigen
Member
Posts: 3,318
Joined: Oct 24 2009
Gold
:
84.00
#8143
Mar 3 2011 03:17pm
Quote (fckel252 @ Mar 3 2011 11:14pm)
jeg syntes det er mega dyrt. men mega fedt
Det er det også men altså plejer alligevel bare at spilde mine fgs på en masse små ting såsom tokens og 20life scs
så kan ligeså godt bruge dem på noget lidt mere nyttigt
ZuP
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
0.00
#8144
Mar 3 2011 03:18pm
Quote (fiepigen @ Mar 3 2011 10:17pm)
Det er det også men altså plejer alligevel bare at spilde mine fgs på en masse små ting såsom tokens og 20life scs
så kan ligeså godt bruge dem på noget lidt mere nyttigt
det rigtig nok men 500 fgs = næsten 100 kr så 100 kr for en skid youtube video
fiepigen
Member
Posts: 3,318
Joined: Oct 24 2009
Gold
:
84.00
#8145
Mar 3 2011 03:20pm
Quote (fckel252 @ Mar 3 2011 11:18pm)
det rigtig nok men 500 fgs = næsten 100 kr så 100 kr for en skid youtube video
ja hvis man bruger sine egne penge i stedet for at få fgs for d2 items
ZuP
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
0.00
#8146
Mar 3 2011 03:21pm
det rigtigt. ved du hvordan man bare får mp3 musik ind på sin profil
Magisk
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
105,612.00
#8147
Mar 3 2011 03:22pm
Quote (fiepigen @ 3 Mar 2011 22:20)
ja hvis man bruger sine egne penge i stedet for at få fgs for d2 items
Det er dig der runner Randbaal-x i Op Zsbaal?
fiepigen
Member
Posts: 3,318
Joined: Oct 24 2009
Gold
:
84.00
#8148
Mar 3 2011 03:23pm
Quote (Aura @ Mar 3 2011 11:22pm)
Det er dig der runner Randbaal-x i Op Zsbaal?
Det er det da
men har holdt en pause med at runne de sidste par dage
ZuP
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold
:
0.00
#8149
Mar 3 2011 03:24pm
Quote (fiepigen @ Mar 3 2011 10:23pm)
Det er det da
men har holdt en pause med at runne de sidste par dage
randbaal er et nice run
Magisk
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold
:
105,612.00
#8150
Mar 3 2011 03:24pm
Quote (fiepigen @ 3 Mar 2011 22:23)
Det er det da
men har holdt en pause med at runne de sidste par dage
Heh, okey det var da kedeligt
Det var en af de runs jeg foretrak før jeg fik min LS
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
813
814
815
816
817
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact