d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev18138148158168175001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,318
Joined: Oct 24 2009
Gold: 84.00
Mar 3 2011 03:14pm
Quote (fckel252 @ Mar 3 2011 11:13pm)
grinern


Skal bare lige skaffe 500fgs så jeg kan sætte youtube mark på min profil med den ft5 :D
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold: 0.00
Mar 3 2011 03:14pm
Quote (fiepigen @ Mar 3 2011 10:14pm)
Skal bare lige skaffe 500fgs så jeg kan sætte youtube mark på min profil med den ft5 :D


jeg syntes det er mega dyrt. men mega fedt :)
Member
Posts: 3,318
Joined: Oct 24 2009
Gold: 84.00
Mar 3 2011 03:17pm
Quote (fckel252 @ Mar 3 2011 11:14pm)
jeg syntes det er mega dyrt. men mega fedt  :)


Det er det også men altså plejer alligevel bare at spilde mine fgs på en masse små ting såsom tokens og 20life scs :D så kan ligeså godt bruge dem på noget lidt mere nyttigt :D
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold: 0.00
Mar 3 2011 03:18pm
Quote (fiepigen @ Mar 3 2011 10:17pm)
Det er det også men altså plejer alligevel bare at spilde mine fgs på en masse små ting såsom tokens og 20life scs :D så kan ligeså godt bruge dem på noget lidt mere nyttigt :D


det rigtig nok men 500 fgs = næsten 100 kr så 100 kr for en skid youtube video
Member
Posts: 3,318
Joined: Oct 24 2009
Gold: 84.00
Mar 3 2011 03:20pm
Quote (fckel252 @ Mar 3 2011 11:18pm)
det rigtig nok men 500 fgs = næsten 100 kr så 100 kr for en skid youtube video


ja hvis man bruger sine egne penge i stedet for at få fgs for d2 items :D
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold: 0.00
Mar 3 2011 03:21pm
det rigtigt. ved du hvordan man bare får mp3 musik ind på sin profil
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Mar 3 2011 03:22pm
Quote (fiepigen @ 3 Mar 2011 22:20)
ja hvis man bruger sine egne penge i stedet for at få fgs for d2 items :D
Det er dig der runner Randbaal-x i Op Zsbaal? :P
Member
Posts: 3,318
Joined: Oct 24 2009
Gold: 84.00
Mar 3 2011 03:23pm
Quote (Aura @ Mar 3 2011 11:22pm)
Det er dig der runner Randbaal-x i Op Zsbaal? :P


Det er det da :D men har holdt en pause med at runne de sidste par dage :)
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold: 0.00
Mar 3 2011 03:24pm
Quote (fiepigen @ Mar 3 2011 10:23pm)
Det er det da :D men har holdt en pause med at runne de sidste par dage :)


randbaal er et nice run
Member
Posts: 83,219
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Mar 3 2011 03:24pm
Quote (fiepigen @ 3 Mar 2011 22:23)
Det er det da :D men har holdt en pause med at runne de sidste par dage :)
Heh, okey det var da kedeligt :P Det var en af de runs jeg foretrak før jeg fik min LS :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev18138148158168175001Next
Closed New Topic New Poll