Quote (Hej @ 3 Mar 2011 20:48)
mit gamle navn Rival ^^
Ah, er det ikke en Hdin nu eller sådan noget fis?

Quote (Charge @ 3 Mar 2011 20:49)
hey Jonas, jeg er nok hjemme i morgen, tager ikke i skole begrund af sygdom
men tror du kan bare komme ved 12:00-14:00 der omkring
Super, du kan bare skrive når det er
