d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev18098108118128135001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Mar 3 2011 01:32pm
Quote (Hej @ 3 Mar 2011 21:28)
Hallo Boris?? hvad blev der af mit gamle d2 navn du lovede at give mig???


Gold: 2,680.00
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 3 2011 01:38pm
Quote (Hore_to_the_t @ 3 Mar 2011 20:32)
Gold: 2,680.00


Du sagde nu gratis :)
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Mar 3 2011 01:45pm
Quote (Hej @ 3 Mar 2011 20:38)
Du sagde nu gratis :)
Hvilket navn er det du snakker om? :D
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 3 2011 01:48pm
Quote (Aura @ 3 Mar 2011 20:45)
Hvilket navn er det du snakker om? :D


mit gamle navn Rival ^^
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2011 01:49pm
Quote (Aura @ 3 Mar 2011 20:45)
Hvilket navn er det du snakker om? :D


hey Jonas, jeg er nok hjemme i morgen, tager ikke i skole begrund af sygdom

men tror du kan bare komme ved 12:00-14:00 der omkring
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Mar 3 2011 01:50pm
Quote (Hej @ 3 Mar 2011 20:48)
mit gamle navn Rival ^^
Ah, er det ikke en Hdin nu eller sådan noget fis? :D

Quote (Charge @ 3 Mar 2011 20:49)
hey Jonas, jeg er nok hjemme i morgen, tager ikke i skole begrund af sygdom

men tror du kan bare komme ved 12:00-14:00 der omkring
Super, du kan bare skrive når det er :P
Member
Posts: 9,031
Joined: Jun 19 2006
Gold: 0.00
Mar 3 2011 01:52pm
Quote (Aura @ 3 Mar 2011 20:50)
Ah, er det ikke en Hdin nu eller sådan noget fis? :D

Super, du kan bare skrive når det er :P


okay super :D

men dog ved ikke helt om vi skal ud i byen osv :P det får vi at se i morgen
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Mar 3 2011 01:52pm
Quote (Aura @ 3 Mar 2011 20:50)
Ah, er det ikke en Hdin nu eller sådan noget fis? :D

Super, du kan bare skrive når det er :P


han har vidst muler på den..
Member
Posts: 83,233
Joined: Nov 2 2007
Gold: 105,612.00
Mar 3 2011 01:53pm
Quote (Charge @ 3 Mar 2011 20:52)
okay super :D

men dog ved ikke helt om vi skal ud i byen osv :P det får vi at se i morgen
Yep, det ser vi bare på imorgen :P

Quote (Hej @ 3 Mar 2011 20:52)
han har vidst muler på den..
Mener bare jeg har set den som en Hdin, kan godt være jeg husker forkert da :D
Member
Posts: 2,500
Joined: Nov 18 2009
Gold: 0.00
Mar 3 2011 02:17pm
hey hva sider i og laver ?
Go Back To Dansk Topic List
Prev18098108118128135001Next
Closed New Topic New Poll