Quote (JVL @ Aug 21 2012 07:32pm)
Det burde jeg godt kunne køre så. Jer der har prøvet betaen, er det værd at købe?
Har desværre ikke prøvet betaen / gad ikke til at downloade den :D. Men burde kunne starte min download idag, så kan jeg sige dig om det er værd. Du kan jo først begynde at installere om et par dage hvis du køber alligevel
This post was edited by berens on Aug 21 2012 12:33pm