d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev18081828384167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Aug 21 2012 11:19am
nogen som er frisk på act 3 team.. alm farm.. spiller ikke med Mf gear
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 21 2012 11:28am
Quote (KingZize @ Aug 21 2012 07:19pm)
nogen som er frisk på act 3 team.. alm farm.. spiller ikke med Mf gear


Sure :D bt?
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Aug 21 2012 11:31am
Quote (TheAngel @ 21 Aug 2012 19:28)
Sure :D bt?


HAR DU FUNDET EN BUG TAL ARMOR !"#¤%&%(/?"="="=!?!?!?!?!?!?!?!? :D:D:D:D:D:D

PM'ed
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 21 2012 11:31am
Quote (KingZize @ Aug 21 2012 07:31pm)
HAR DU FUNDET EN BUG TAL ARMOR !"#¤%&%(/?"="="=!?!?!?!?!?!?!?!? :D:D:D:D:D:D

PM'ed


Ja den lå lige foran min chars fødder, var sådan helt WOOOOT :o
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Aug 21 2012 12:32pm
Quote (Slave @ Aug 21 2012 06:09pm)
OS: Windows® 7/Vista/XP
Processor: Intel® Core™ 2 Duo E6600 or AMD Phenom™ X3 8750 processor or better
Memory: 1GB XP / 2GB Vista
Hard Disk Space: At least 7.6GB of Space
Video Card: Video card must be 256 MB or more and should be a DirectX 9-compatible with support for Pixel Shader 3.0


Det burde jeg godt kunne køre så. Jer der har prøvet betaen, er det værd at købe?
Member
Posts: 41,807
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,314.56
Aug 21 2012 12:33pm
Quote (JVL @ Aug 21 2012 07:32pm)
Det burde jeg godt kunne køre så. Jer der har prøvet betaen, er det værd at købe?


Har desværre ikke prøvet betaen / gad ikke til at downloade den :D. Men burde kunne starte min download idag, så kan jeg sige dig om det er værd. Du kan jo først begynde at installere om et par dage hvis du køber alligevel :D

This post was edited by berens on Aug 21 2012 12:33pm
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 21 2012 03:16pm
Quote (berens @ 21 Aug 2012 19:33)
Har desværre ikke prøvet betaen / gad ikke til at downloade den :D. Men burde kunne starte min download idag, så kan jeg sige dig om det er værd. Du kan jo først begynde at installere om et par dage hvis du køber alligevel :D




betaen er væk nu og har opgraderet sig selv til fuldt spil, add mig hvis vi skal game en dag :)
Member
Posts: 12,329
Joined: Aug 6 2005
Gold: 11.00
Aug 21 2012 03:47pm
Quote (JVL @ Aug 21 2012 07:32pm)
Det burde jeg godt kunne køre så. Jer der har prøvet betaen, er det værd at købe?


Har du spillet 1.6?
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Aug 21 2012 04:52pm
Quote (yamx @ Aug 21 2012 10:47pm)
Har du spillet 1.6?


Jeg var jomfru inden jeg mødte 1.6 inden for gaming kan man sige, så ja :-)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Aug 21 2012 05:40pm
Hvornår kan man spille / dl patch?
Go Back To Dansk Topic List
Prev18081828384167Next
Add Reply New Topic New Poll