d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev18081828384135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 10:18am
Quote (berens @ 5 Nov 2011 18:18)
liverpool skal vinde. Så går min 2nd kupon ind <3


Lækkert ! Hva har du spillet ?
Og hva vinder du ?
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 10:22am
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 05:18pm)
Lækkert ! Hva har du spillet ?
Og hva vinder du ?


Orker ikke at skrive alle ind o.O
har 5 kuponer xD
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 10:22am
Quote (Kaner @ 5 Nov 2011 14:21)
Dagens odds

Arsenal - West Bromwich A. ~ 1.33
Blackburn R. - Chelsea ~ 1.38
Liverpool - Swansea C. ~ 1.23

Odds : 2.25 | Indskud : 100 Kroner

-----------------------------------------

Aalborg BK - AC Horsens ~ 2.15
Mallorca - Sevilla  ~ 2.30

Odds : 4.94 | Indskud : 100 Kroner

-----------------------------------------

Novara - AS Roma ~ 1.85
Levante - Valencia ~ 2.25

Odds : 4.16 | Indskud : 100 Kroner

-----------------------------------------

Aalborg BK - AC Horsens ~ 2.15
Mallorca - Sevilla ~ 2.30
Real Betis - Malaga ~ 2.50
Novara - AS Roma ~ 1.85
Levante - Valencia ~ 2.25

Odds : 51.45 | Indskud : 50 Kroner

-----------------------------------------

Vil ramme noget ! :lol:


VIGTIGT at AAB kommer foran 1-0 efter 20. min !
Tror nemlig ret meget på at Sevilla tager den sejr !



Quote (berens @ 5 Nov 2011 18:22)
Orker ikke at skrive alle ind o.O
har 5 kuponer xD



Haha ok :D

This post was edited by Kaner on Nov 5 2011 10:23am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 10:33am
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 05:22pm)
VIGTIGT at AAB kommer foran 1-0 efter 20. min !
Tror nemlig ret meget på at Sevilla tager den sejr !






Haha ok :D


lækkert :)
har også sevilla og valencia på min aab kupon :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 10:42am
Quote (berens @ 5 Nov 2011 18:33)
lækkert :)
har også sevilla og valencia på min aab kupon :D


Nice ! :D

KOOOOM NUUUUU LIVERPOOOOOOL !! FUCKING NUBS !!!!!
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 10:50am
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 05:42pm)
Nice ! :D

KOOOOM NUUUUU LIVERPOOOOOOL !! FUCKING NUBS !!!!!


typisk at de smider den væk
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 10:51am
Quote (berens @ 5 Nov 2011 18:50)
typisk at de smider den væk


Ja, de er så klamme ! Lorte hold !
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 10:54am
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 05:51pm)
Ja, de er så klamme ! Lorte hold !


:wallbash:
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 10:56am
Quote (berens @ 5 Nov 2011 18:54)
:wallbash:


3 kampe, odds 2.25, og så fucker den op .. Amen, sker der for det ..
Fair nok hvis det var mod idk, Everton eller lign .. Men fucking hjemme mod Swansea , det er flovt ..
Den klub har ikke fortjent at få succes igen .. Fucking scousers, burn in hell !
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 11:01am
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 05:56pm)
3 kampe, odds 2.25, og så fucker den op .. Amen, sker der for det ..
Fair nok hvis det var mod idk, Everton eller lign .. Men fucking hjemme mod Swansea , det er flovt ..
Den klub har ikke fortjent at få succes igen .. Fucking scousers, burn in hell !


hah, jeg havde fået 2.31 ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev18081828384135Next
Add Reply New Topic New Poll