Quote (Monze @ 23 Mar 2011 19:41)
30kg er ikke muligt at tage på i muskler på et år så lader vi den vist bare stå der. I puberteten kan man få nogle nice gains, men noget af det ville være kommet selv om man ikke løftede..
har aldrig sagt jeg har taget 30 kg muskler på, på 1 år^
men har taget 30 kg på^
Quote (basssh @ 23 Mar 2011 23:18)
hehe ja:) utroligt et liv man må have. sidde og lyve på nettet for at spille stor . hahahahhaha come on
du må tro hvad du vil^
min far har været på 2 plads til dm i bodybuilding og det er ham der siger hvad jeg skal spise og hvordan jeg skal træne.
This post was edited by dkhostler on Mar 24 2011 02:06pm