d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Trænings Chat
Prev18081828384195Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Mar 23 2011 03:14pm
Quote (basssh @ Mar 23 2011 10:02pm)
mit gæt er det er en røver. hvis vi bare siger du har taget 15kilo ren muskel på, på 1 år uden krudt. Så er du sku den nye arnold :D


Kog det sammen med 10,5% BF. Jamen altså..
Member
Posts: 1,579
Joined: Oct 29 2006
Gold: 279.00
Mar 23 2011 03:18pm
hehe ja:) utroligt et liv man må have. sidde og lyve på nettet for at spille stor . hahahahhaha come on
Member
Posts: 4,755
Joined: Oct 25 2008
Gold: 5,359.49
Mar 24 2011 02:04pm
Quote (Monze @ 23 Mar 2011 19:41)
30kg er ikke muligt at tage på i muskler på et år så lader vi den vist bare stå der. I puberteten kan man få nogle nice gains, men noget af det ville være kommet selv om man ikke løftede..


har aldrig sagt jeg har taget 30 kg muskler på, på 1 år^
men har taget 30 kg på^

Quote (basssh @ 23 Mar 2011 23:18)
hehe ja:) utroligt et liv man må have. sidde og lyve på nettet for at spille stor . hahahahhaha come on


du må tro hvad du vil^

min far har været på 2 plads til dm i bodybuilding og det er ham der siger hvad jeg skal spise og hvordan jeg skal træne.

This post was edited by dkhostler on Mar 24 2011 02:06pm
Member
Posts: 4,099
Joined: Jan 16 2010
Gold: 2,316.00
Mar 30 2011 03:33am
laver lige et bump på denne tråd da det er ved at være sommer og vil hører hvordna det går med folk :)
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Mar 30 2011 06:59am
Quote (pohez @ Mar 30 2011 10:33am)
laver lige et bump på denne tråd da det er ved at være sommer og vil hører hvordna det går med folk :)


Mangler stadig at smide et par kg.

Synes ellers jeg har spist overordentlig godt de sidste par måneder men status er stadig den samme.

>.<. Nogen der evt. har en super kostplan? Min er ikke en ''rigtig'' kostplan, da jeg sjældent spiser når jeg skal.
Member
Posts: 21,098
Joined: Mar 16 2006
Gold: 803.76
Mar 30 2011 09:47am
Quote (Sunshines @ 30 Mar 2011 14:59)
Mangler stadig at smide et par kg.

Synes ellers jeg har spist overordentlig godt de sidste par måneder men status er stadig den samme.

>.<. Nogen der evt. har en super kostplan? Min er ikke en ''rigtig'' kostplan, da jeg sjældent spiser når jeg skal.


Til cut eller bulk? Må vi høre hva du spiser lige nu (kostplan)
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Mar 30 2011 11:52am
Quote (Thye @ Mar 30 2011 04:47pm)
Til cut eller bulk? Må vi høre hva du spiser lige nu (kostplan)


Som sagt ingen fast kostplan. Godt med kylling og fisk i dåse (laks/tun) og salat med fuldkornspasta. Morgenmad gryn med mæk og 1 time efter 0,5 liter fedtfattig yoghurt. Hvad end mor laver til aftensmad, dog i moderat mængde.

Desværre kan jeg godt finde på at spise lidt efter 8, men det burde ikke være nok til at jeg ikke taber mig. Mellemmåltider frugt.
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,550.16
Mar 30 2011 01:12pm
Quote (pohez @ Mar 30 2011 10:33am)
laver lige et bump på denne tråd da det er ved at være sommer og vil hører hvordna det går med folk :)


six pack'en er fremme igen! <3
har rykket mig kraftigt på bryst, biceps og triceps.

Dog er jeg også kun i gang med mine første 3 måneder, så det skulle være mærkeligt hvis jeg ikke rykkede mig hurtigt :D
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Mar 30 2011 02:24pm
Quote (Sunshines @ 30 Mar 2011 18:52)
Som sagt ingen fast kostplan. Godt med kylling og fisk i dåse (laks/tun) og salat med fuldkornspasta. Morgenmad gryn med mæk og 1 time efter 0,5 liter fedtfattig yoghurt. Hvad end mor laver til aftensmad, dog i moderat mængde.

Desværre kan jeg godt finde på at spise lidt efter 8, men det burde ikke være nok til at jeg ikke taber mig. Mellemmåltider frugt.


Hvis du kan tage bare 5kg på i muskler på et år er det et rigtig godt resultat. Og fordelt over hele kroppen (især hvis man er høj), ser det ikke ud af ret meget. Så på månedsbasis er det endnu mindre.
Member
Posts: 14,851
Joined: Dec 11 2005
Gold: 0.00
Mar 30 2011 02:38pm
Lige startet træningen igen efter en pause på en månede :)
var godt nok hårdt :)
Bænken gik fint, ligger stadig på 100kg i 4x6
Go Back To Dansk Topic List
Prev18081828384195Next
Add Reply New Topic New Poll