Quote (Provo2100 @ Oct 25 2010 03:45pm)
Sagde også jeg "måske" ville lave et "par" om, ellers er jeg meget enig med dit udvalg.
- Deportivo kunne jeg også fristes til og lave om.
Jeg ville måske ha Lazio til at vinde.
De er trodsalt på førstepladsen, og hjemmebane.