d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev18081828384482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,851
Joined: Dec 4 2008
Gold: 490.00
Oct 25 2010 06:04am
Quote (Provo2100 @ Oct 25 2010 01:30pm)
Okay gutter dagens kampe.

(Superligaen)
OB - Sønderjyske - Kan ses på TV2 Sport = 1
18:55

(Serie A)
Napoli - AC Milan = x
20:45

(La Liga)
Real Sociedad - Deportivo La Coruna = 1
21:00

(League Championship) - Kan ses på Canal9 = 1
Leeds - Cardiff
19:45

(Liga Sagres)
FC Porto - Uniao Leiria = 1
20:15

(Super Lig)
Kayserispor - Besiktas = 2
20:00


Ville være mine bud, hvad siger i? :D

Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 25 2010 07:10am
Quote (ralle350 @ Oct 25 2010 01:04pm)
Ville være mine bud, hvad siger i? :D


Det ser rimelig fornuftigt ud, måske ville jeg sætte et par kampe anderledes
Member
Posts: 4,851
Joined: Dec 4 2008
Gold: 490.00
Oct 25 2010 07:17am
Quote (Provo2100 @ Oct 25 2010 03:10pm)
Det ser rimelig fornuftigt ud, måske ville jeg sætte et par kampe anderledes


Fyr dine bud af. :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 25 2010 07:25am
OB > Sønderjyske (Vinder med 2+ Mål)

Napoli < AC Milan (Har ikke tjekket op på skader osv..) stor chance for X, men har på fornemmelsen at Milan tager sig sammen iaften. (Vinder med 1-2 Mål)

Sociedad > Deportivo (Vinder med 1-2 Mål)

Leeds > Cardiff (Vinder med 1-2 Mål)

Porto > Uniao Leiria (Vinder med 2+ Mål)

Kayserispor < Besiktas (Vinder med 1-2 Mål)

Det her ville være mine bud.
Member
Posts: 4,851
Joined: Dec 4 2008
Gold: 490.00
Oct 25 2010 07:41am
Quote (Provo2100 @ Oct 25 2010 03:25pm)
OB > Sønderjyske (Vinder med 2+ Mål)

Napoli < AC Milan (Har ikke tjekket op på skader osv..) stor chance for X, men har på fornemmelsen at Milan tager sig sammen iaften. (Vinder med 1-2 Mål)

Sociedad > Deportivo (Vinder med 1-2 Mål)

Leeds > Cardiff (Vinder med 1-2 Mål)

Porto > Uniao Leiria (Vinder med 2+ Mål)

Kayserispor < Besiktas (Vinder med 1-2 Mål)

Det her ville være mine bud.


Det jo kun Milan - Napoli du har lavet om :D.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 25 2010 07:45am
Quote (ralle350 @ Oct 25 2010 02:41pm)
Det jo kun Milan - Napoli du har lavet om :D.


Sagde også jeg "måske" ville lave et "par" om, ellers er jeg meget enig med dit udvalg.
- Deportivo kunne jeg også fristes til og lave om.
Member
Posts: 4,851
Joined: Dec 4 2008
Gold: 490.00
Oct 25 2010 07:55am
Quote (Provo2100 @ Oct 25 2010 03:45pm)
Sagde også jeg "måske" ville lave et "par" om, ellers er jeg meget enig med dit udvalg.
- Deportivo kunne jeg også fristes til og lave om.

Jeg ville måske ha Lazio til at vinde.
De er trodsalt på førstepladsen, og hjemmebane.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 25 2010 08:02am
Quote (ralle350 @ Oct 25 2010 02:55pm)
Jeg ville måske ha Lazio til at vinde.
De er trodsalt på førstepladsen, og hjemmebane.


Lazio? wtf?
Member
Posts: 4,851
Joined: Dec 4 2008
Gold: 490.00
Oct 25 2010 08:36am
Quote (Provo2100 @ Oct 25 2010 04:02pm)
Lazio? wtf?


Napoli*
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 25 2010 08:43am
Quote (ralle350 @ Oct 25 2010 03:36pm)
Napoli*


Napoli ligger nr. 6
Go Back To Dansk Topic List
Prev18081828384482Next
Add Reply New Topic New Poll