d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Chatten.
Prev1798081
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 105,873.00
Sep 28 2025 11:48pm
NÅ! Tænker at jeg er tilbage i sæson 12 måske længere, hvem ved ?

Jeg kan egentligt ikke huske hvorfor jeg stoppede tilbage i Januar, men sikkert et eller andet spil der pludselig fangede min interesse og overtog :D

Hvad har du spillet i mellemtiden? :D
Member
Gold: 5,684.00
Sep 29 2025 12:15am
Hvad har du spillet i mellemtiden? :D

Det må være lidt forskelligt.

Civilization 5 og 6 tror jeg, ihvert fald i en periode.

Men kastede mig over Hearts Of Iron IV i starten af sommeren og har spillet det ret meget frem til for et par uger siden, hvor jeg var på Sjælland for at se Champions League fodbold med den store knægt. Der overnattede vi som altid, hos min kammerat i Hvidovre og så faldt snakken på D2 og så var jeg fanget igen :D
Member
Gold: 105,873.00
Sep 29 2025 11:39am
Det må være lidt forskelligt.

Civilization 5 og 6 tror jeg, ihvert fald i en periode.

Men kastede mig over Hearts Of Iron IV i starten af sommeren og har spillet det ret meget frem til for et par uger siden, hvor jeg var på Sjælland for at se Champions League fodbold med den store knægt. Der overnattede vi som altid, hos min kammerat i Hvidovre og så faldt snakken på D2 og så var jeg fanget igen :D

Spændende!

Jeg gad gerne kaste mig over noget nyt men ved bare at det kommer til at æde min tid og det har jeg ikke lyst til :lol:

Så lidt level service og lidt fifa kan jeg lige klare oveni alt det andet livet bringer :P
Member
Gold: 5,684.00
Sep 29 2025 11:21pm
Spændende!

Jeg gad gerne kaste mig over noget nyt men ved bare at det kommer til at æde min tid og det har jeg ikke lyst til :lol:

Så lidt level service og lidt fifa kan jeg lige klare oveni alt det andet livet bringer :P

Ja det er det værste med spil, de tager jo ens tid :D

Jeg spiller stadig for det meste mellem kl 8.30 - 13.15 mens knægten er i skole og så lidt igen når jeg er hjemme efter at have hentet ham.

Puhaaa Fifa har jeg ikke spillet i rigtig mange år. Stoppede da den store blev så god at han kunne slå mig med bind for øjnene og den ene hånd på ryggen :D
Jeg er voldsomt dårlig til Fifa.

I de her dage op til Reset, så har jeg forsøgt at rydde op på mine mules. Det tog fandme 6 timer forleden, og jeg er sgu nok ikke færdig, men fik skabt mig et overblik. Ellers har jeg hygget-spillet lidt med en ny character på Classic, bare for at prøve forskellen... Lidt underligt, at der ikke er charms osv. Tror faktisk ikke jeg har spillet classic siden LOD udkom.
Member
Gold: 1,155.00
Oct 3 2025 08:26am
Er der nogle der starter på HC i denne D2R ladder reset? Vi er et par danskere der kigger efter et hold! Send mig en besked hvis det er!

This post was edited by irlydontshine on Oct 3 2025 08:26am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1798081
Add Reply New Topic New Poll