d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev17980818283135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 06:21am
Dagens odds

Arsenal - West Bromwich A. ~ 1.33
Blackburn R. - Chelsea ~ 1.38
Liverpool - Swansea C. ~ 1.23

Odds : 2.25 | Indskud : 100 Kroner

-----------------------------------------

Aalborg BK - AC Horsens ~ 2.15
Mallorca - Sevilla ~ 2.30

Odds : 4.94 | Indskud : 100 Kroner

-----------------------------------------

Novara - AS Roma ~ 1.85
Levante - Valencia ~ 2.25

Odds : 4.16 | Indskud : 100 Kroner

-----------------------------------------

Aalborg BK - AC Horsens ~ 2.15
Mallorca - Sevilla ~ 2.30
Real Betis - Malaga ~ 2.50
Novara - AS Roma ~ 1.85
Levante - Valencia ~ 2.25

Odds : 51.45 | Indskud : 50 Kroner

-----------------------------------------

Vil ramme noget ! :lol:
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 5 2011 06:57am
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 01:21pm)
Dagens odds

Arsenal - West Bromwich A. ~ 1.33
Blackburn R. - Chelsea ~ 1.38
Liverpool - Swansea C. ~ 1.23

Odds : 2.25 | Indskud : 100 Kroner

-----------------------------------------

Aalborg BK - AC Horsens ~ 2.15
Mallorca - Sevilla  ~ 2.30

Odds : 4.94 | Indskud : 100 Kroner

-----------------------------------------

Novara - AS Roma ~ 1.85
Levante - Valencia ~ 2.25

Odds : 4.16 | Indskud : 100 Kroner

-----------------------------------------

Aalborg BK - AC Horsens ~ 2.15
Mallorca - Sevilla ~ 2.30
Real Betis - Malaga ~ 2.50
Novara - AS Roma ~ 1.85
Levante - Valencia ~ 2.25

Odds : 51.45 | Indskud : 50 Kroner

-----------------------------------------

Vil ramme noget ! :lol:


er 100 på at du vinder noget :D!
ellers skal det da gå helt galt i dagenes kampe :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 07:27am
DOH!
mig og min ven havde været nede og oddse og nu sidder vi og ser newcastle spille. Så da de scorede gik jeg helt amok. Så da min ven spurgte hvor meget den ville give igen, så ville jeg lige tjekke det. Og så har jeg da ikke engang taget den på :wallbash: :bonk:
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 5 2011 07:35am
Quote (berens @ Nov 5 2011 02:27pm)
DOH!
mig og min ven havde været nede og oddse og nu sidder vi og ser newcastle spille. Så da de scorede gik jeg helt amok. Så da min ven spurgte hvor meget den ville give igen, så ville jeg lige tjekke det. Og så har jeg da ikke engang taget den på  :wallbash:  :bonk:


Smart smart :D!
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 07:42am
Quote (bettelap @ Nov 5 2011 02:35pm)
Smart smart :D!


idd..
Men faktisk en rimelig god kamp alligevel :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 08:59am
Epic fail, köln føre :/

This post was edited by berens on Nov 5 2011 08:59am
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 10:05am
Quote (berens @ 5 Nov 2011 15:27)
DOH!
mig og min ven havde været nede og oddse og nu sidder vi og ser newcastle spille. Så da de scorede gik jeg helt amok. Så da min ven spurgte hvor meget den ville give igen, så ville jeg lige tjekke det. Og så har jeg da ikke engang taget den på  :wallbash:  :bonk:


Hahaha, det kender jeg godt ..

Quote (berens @ 5 Nov 2011 16:59)
Epic fail, köln føre :/


Jeg har sat Køln og Hertha Berlin X, dog spillede jeg ikke på Tysk idag alligevel ..
Men Køln spiller epic godt for tiden .. Dog dumt at smide den væk efter 2-0 føring, og så får de et rødt kort ..
Odddset for X var ca 4.90 ..
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 10:15am
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 05:05pm)
Hahaha, det kender jeg godt ..



Jeg har sat Køln og Hertha Berlin X, dog spillede jeg ikke på Tysk idag alligevel ..
Men Køln spiller epic godt for tiden .. Dog dumt at smide den væk efter 2-0 føring, og så får de et rødt kort ..
Odddset for X var ca 4.90 ..


Det trist..
bremen har 1min!

e) BREMEN! GOOOOOAL!

This post was edited by berens on Nov 5 2011 10:17am
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 5 2011 10:17am
Quote (berens @ 5 Nov 2011 18:15)
Det trist..
bremen har 1min!


? Den står 3-2 til Werder nu ^^

Hvis jeg taber mit sikre odds på at Liverpool ikke vinder mod lorte oprykkernubs Swansea går jeg amok !

Sygt nok Hattrick af Pizarro !

This post was edited by Kaner on Nov 5 2011 10:18am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 5 2011 10:18am
Quote (Kaner @ Nov 5 2011 05:17pm)
? Den står 3-2 til Werder nu ^^

Hvis jeg taber mit sikre odds på at Liverpool ikke vinder mod lorte oprykkernubs Swansea går jeg amok !


liverpool skal vinde. Så går min 2nd kupon ind <3
Go Back To Dansk Topic List
Prev17980818283135Next
Add Reply New Topic New Poll