d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Trænings Chat
Prev17980818283195Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Mar 23 2011 10:52am
Quote (Thye @ Mar 23 2011 02:33pm)
hva mener du? Om du kan købe noget andet istedet for mælk?
Hvis det var det du mente, så er der Kalk piller, og ost ;)


Udover andre mækeprodukter selvfølgelig, og nægter at æde piller.
Vil bare vide om der er andre ting man kan spise og derved optage samme ting som man indtager via mælk.
Member
Posts: 1,579
Joined: Oct 29 2006
Gold: 279.00
Mar 23 2011 11:02am
dkhost. siger du at du har taget 30kg på på et år ?
Så er det helt sikkert med krudt da.

Hvis du kan lide hytteost er det perfekt sunshines
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Mar 23 2011 11:05am
Quote (basssh @ Mar 23 2011 06:02pm)
dkhost. siger du at du har taget 30kg på på et år ?
Så er det helt sikkert med krudt da.

Hvis du kan lide hytteost er det perfekt sunshines


Det er hvertfald ikke kun muskler. Det kan vi da hurtigt blive enige om.
Member
Posts: 4,755
Joined: Oct 25 2008
Gold: 5,359.49
Mar 23 2011 11:07am
Quote (basssh @ 23 Mar 2011 19:02)
dkhost. siger du at du har taget 30kg på på et år ?
Så er det helt sikkert med krudt da.

Hvis du kan lide hytteost er det perfekt sunshines


30 kg ja
Quote (Sunshines @ 23 Mar 2011 19:05)
Det er hvertfald ikke kun muskler. Det kan vi da hurtigt blive enige om.


min fedt % er på 10,5
self er det ikke kun muskler -.-

vejer 95 kg nu^

har trænet i 1,5 år nu startede på 60 kg og nu 95 kg

This post was edited by dkhostler on Mar 23 2011 11:15am
Member
Posts: 4,755
Joined: Oct 25 2008
Gold: 5,359.49
Mar 23 2011 11:13am
nvm..

This post was edited by dkhostler on Mar 23 2011 11:15am
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Mar 23 2011 11:29am
Quote (dkhostler @ Mar 23 2011 06:07pm)
30 kg ja

min fedt % er på 10,5
self er det ikke kun muskler -.-

vejer 95 kg nu^

har trænet i 1,5 år nu startede på 60 kg og nu 95 kg


Stadig ikke meget fedt med 10,5%, så man kan da regne sig frem til det meste så må være muskler. 10,5 er liiiige i underkanten, og de fleste har nok nærmere 20.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Mar 23 2011 11:41am
30kg er ikke muligt at tage på i muskler på et år så lader vi den vist bare stå der. I puberteten kan man få nogle nice gains, men noget af det ville være kommet selv om man ikke løftede..
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Mar 23 2011 11:50am
Quote (Monze @ Mar 23 2011 06:41pm)
30kg er ikke muligt at tage på i muskler på et år så lader vi den vist bare stå der. I puberteten kan man få nogle nice gains, men noget af det ville være kommet selv om man ikke løftede..


Har også selv svært ved at forstå det. E-stats sikkert.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Mar 23 2011 12:08pm
Quote (Sunshines @ 23 Mar 2011 18:50)
Har også selv svært ved at forstå det. E-stats sikkert.


Mit gæt er at det bare er fedt og muskler i en blanding vi ikke kender..
Member
Posts: 1,579
Joined: Oct 29 2006
Gold: 279.00
Mar 23 2011 03:02pm
mit gæt er det er en røver. hvis vi bare siger du har taget 15kilo ren muskel på, på 1 år uden krudt. Så er du sku den nye arnold :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev17980818283195Next
Add Reply New Topic New Poll