d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev17980818283482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 24 2010 01:54pm
Quote (Tupac93 @ Oct 24 2010 08:41pm)
Italiensk fodbold er altid så kedeligt, kun defensivt spil 24/7, så når der kommer mål går de endnu mere defensivt, sku ikk sjovt at se på for at være ærlig.


Det er jo forståeligt nok at de spiller defensivt, det ville alle hvis reglerne var sådan, som de er i Italien.

Quote (berens @ Oct 24 2010 08:44pm)
ser den ikke :D
men inter vinder den vel :D


Ja det må de næsten gøre, men den står stadigvæk 0-0 efter 50min. :)
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Oct 24 2010 01:55pm
Quote (Provo2100 @ 24 Oct 2010 21:54)
Det er jo forståeligt nok at de spiller defensivt, det ville alle hvis reglerne var sådan, som de er i Italien.


Hvad for nogen regler ?
Member
Posts: 14,820
Joined: May 22 2009
Gold: 271.00
Oct 24 2010 01:57pm
for helvedt era pikar
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Oct 24 2010 02:11pm
Quote (Liverpoolftw @ 24 Oct 2010 21:57)
for helvedt era pikar


wat tha :lol:
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 24 2010 02:33pm
Lækkert at FCK lige tager den 3-0 på cruise-control B)

Quote (FamousDK @ Oct 24 2010 06:54pm)
Dejligt at se brøndby få 3 point idag :D
plus rigtig godt spil hele vejen igennem :)


Den ku' have gået begge veje for at være ærlig.

This post was edited by xz-master on Oct 24 2010 02:34pm
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 24 2010 02:38pm
Quote (xz-master @ Oct 24 2010 09:33pm)
Lækkert at FCK lige tager den 3-0 på cruise-control B)



Den ku' have gået begge veje for at være ærlig.


De fleste kampe FCK spiller er jo på cruise-control haha :D
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 24 2010 02:39pm
Quote (xz-master @ Oct 24 2010 08:33pm)
Lækkert at FCK lige tager den 3-0 på cruise-control B)



Den ku' have gået begge veje for at være ærlig.


på ingen måde
kunne den gå begge veje
brøndby tog hurtig kontrol over kampen
og havde styr på deres spil idag
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 24 2010 02:40pm
3 Bruger(e) læser dette topic (0 Gæster og 0 Anonyme Brugere): Provo2100, FamousDK, pjuske1991
Hva så Pjuske ;)

This post was edited by Provo2100 on Oct 24 2010 02:40pm
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 24 2010 05:01pm
Hvis i ikke allerede vidste det så endte kampen mellem Inter og Sampdoria 1-1

62' - Guberti (Sampdoria)
80' - Eto'o (Inter)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 25 2010 05:30am
Okay gutter dagens kampe.

(Superligaen)
OB - Sønderjyske - Kan ses på TV2 Sport
18:55

(Serie A)
Napoli - AC Milan
20:45

(La Liga)
Real Sociedad - Deportivo La Coruna
21:00

(League Championship) - Kan ses på Canal9
Leeds - Cardiff
19:45

(Liga Sagres)
FC Porto - Uniao Leiria
20:15

(Super Lig)
Kayserispor - Besiktas
20:00
Go Back To Dansk Topic List
Prev17980818283482Next
Add Reply New Topic New Poll