Quote (Tupac93 @ Oct 24 2010 08:41pm)
Italiensk fodbold er altid så kedeligt, kun defensivt spil 24/7, så når der kommer mål går de endnu mere defensivt, sku ikk sjovt at se på for at være ærlig.
Det er jo forståeligt nok at de spiller defensivt, det ville alle hvis reglerne var sådan, som de er i Italien.
Quote (berens @ Oct 24 2010 08:44pm)
ser den ikke

men inter vinder den vel

Ja det må de næsten gøre, men den står stadigvæk 0-0 efter 50min.
