d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Bombeangreb I Boston Usa
Prev1789
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 33,314.00
Apr 16 2013 05:39am
Quote (lulzz @ 16 Apr 2013 12:14)
slave dig har jeg opgivet :D du er sku for lam og det beviser du lige endnu en gang..

hvis du nu havde set hele filmen kan du se at det er den samme mand som står ved sin taxa på 9/11, du kan se at manden tager dem ud til selvsamme taxa.. du kan bare ik bruge hovedet ??

og udover det er det bare 1 af utallige ting der viser at den officielle historie ik er sand. men igen skal man lige kunne tænke lidt selv hvilket du obv ik er så god til

Nej så lad os sigde det er mig der ikke kan tænke - du har jo så meget ret i alt du skiver - hvilket universitet er du professer på ?

lad os gå til bage til afghanistan kringen som jeg mente var en ret dyr ting - og du mener de gjorde det for at vise magt og få olie/opium

kan du bevise de har score nogle af de 2 stoffer i afghanistan ?

opium ? du tror altså at de tager alle de opium marker, høster dem - laver dem om til narkotika sende det hjem og sælge det på gaden så de kan få mere kriminalitet som så igen giver flere udgifter for dem?

hvor henne har du set at bombeholdet havde øvelse lige i nærheden igår?
Member
Gold: 3,440.83
Apr 16 2013 05:42am
Quote (Slave @ Apr 16 2013 01:39pm)
Nej så lad os sigde det er mig der ikke kan tænke - du har jo så meget ret i alt du skiver - hvilket universitet er du professer på ?

lad os gå til bage til afghanistan kringen som jeg mente var en ret dyr ting - og du mener de gjorde det for at vise magt og få olie/opium

kan du bevise de har score nogle af de 2 stoffer i afghanistan ?

opium ? du tror altså at de tager alle de opium marker, høster dem - laver dem om til narkotika sende det hjem og sælge det på gaden så de kan få mere kriminalitet som så igen giver flere udgifter for dem?

hvor henne har du set at bombeholdet havde øvelse lige i nærheden igår?

oplys dig selv knægt.. hvis jeg skulle sidde og skære alting ud i pap for sheeps som dig der ik fatter en meter aligevel kunne jeg ik lave andet døgnet rundt

google og youtube er din ven, sikkert dine eneste, brug dem :)
Member
Gold: 253,169.00
Apr 16 2013 05:44am
:locked:

Plzz mods det her er jo kørt helt af sporet....
Member
Gold: 3,440.83
Apr 16 2013 05:46am
Quote (Monze @ Apr 16 2013 01:44pm)
:locked:

Plzz mods det her er jo kørt helt af sporet....

rofl :D

vi snakker bare slap dog af hr jsp betjent

og btw slave.. jeg håber satme ikke du er fra 1982.. jeg håber igengang du er fra 1992... du virker mest af alt som en fra 95
Go Back To Dansk Topic List
Prev1789
Closed New Topic New Poll