d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvis Der Var Valg I Morgen...
Prev1789101113Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 51.50
Warn: 30%
Apr 10 2013 10:57am
Quote (Whyred @ Apr 10 2013 05:56pm)
Det gør man ikke fordi man kan sagtens have en ide om hvordan tingene skal være, og hvis ikke ens holdninger er bredt repræsenteret i et af de partier man kan stemme på, så kan man angive det ved at fylde en blank stemmeseddel. Dermed siger man at at man ikke er ligeglad, man kan bare ikke lide menukortet. Hvis en overvejende mængde blandt befolkningen stemmer på den måde sender det da et klart signal til politikerne om at der er nogle ting de kunne gøre anderledes, og det da mindst lige så voksent som at stemme på et parti.

hvorfor laver du så ikke dit eget parti ? du er jo så klog du kunne undvære hovedet

alt jeg siger har været noget skidt men jeres mening er vejen frem (nu snakker jeg hele topic)

kan du ikke selv høre hvor dumt det lyder ?

og du kan aldrig få det helt som du vil have det for andre partier har også noget og skulle have sagt jo :)

This post was edited by MischaDK on Apr 10 2013 11:04am
Member
Apr 10 2013 11:03am
whyred og exiter_dk

lad os da høre hvem i helder mest til og hvorfor
Member
Gold: 578.20
Apr 10 2013 11:07am
Synes du er lidt fjendtlig i dine udtalelser Mischa. Det når man ikke langt med i en diskussion.
Member
Apr 10 2013 11:08am
Quote (LazyDazy @ Apr 10 2013 06:07pm)
Synes du er lidt fjendtlig i dine udtalelser Mischa. Det når man ikke langt med i en diskussion.

det synes jeg ikke jeg er men bliver sq da irreteret når alt jeg siger åbenbart er forkert og skal hakkes på

jeg har min mening og i har jeres

jeg er både ekstrem i mine holdninger og kan ikke li andre hudfarver osv haha wtf ?

This post was edited by MischaDK on Apr 10 2013 11:10am
Member
Gold: 7,525.26
Apr 10 2013 11:10am
Quote (MischaDK @ 10 Apr 2013 17:57)
hvorfor laver du så ikke dit eget parti ? du er jo så klog du kunne undvære hovedet

alt jeg siger har været noget skidt men din mening er vejen frem

kan du ikke selv høre hvor dumt det lyder ?

og du kan aldrig få det helt som du vil have det for andre partier har også noget og skulle have sagt jo :)

Min pointe var såmænd bare at det er ligeså engageret at smide en blank stemme som at stemme på et af de nuværende partier. Jeg prøver ikke at påtvinge min mening, og du er fri til at være uenig.
At stemme blankt er de facto ikke det samme som ikke at stemme, men hvis du fortsat vil være uenig i det, fordi du tror at jeg går imod dig blot for at fremtvinge min egen mening, så fred være med det, men det kunne klæde dig at indrømme en fejl, og hey - dem laver vi da heldigvis allesammen af og til.

This post was edited by Whyred on Apr 10 2013 11:13am
Member
Gold: 20.00
Apr 10 2013 11:11am
Quote (MischaDK @ Apr 10 2013 06:52pm)
så fordi andre ikke har samme mening som mig skal jeg sutte røv på dem og springe over i samme båd ?

nej tak så vattet er jeg ikke jeg har mine egne holdninger kan jeg fortælle dig

jeg synes da heller ikke alt DF gør er smart som sagt.. men det er det parti der er mest værd!

bla hende fra DF der var i new zealand og brokkede sig over velkomsten af de der krigere der og synes det var lamt og se på tjaaeh se hende synes jeg er en so

og som folk så meget har prøvet og få mig til og ligne en nazist/racist så kan jeg fortælle dig at det er jeg ikke

støtter ikke racister/nazister men støtter dem der er stopklods til alle de fuckt op ting der sker i danmark og vil lave det til et godt land igen

For det første var det ikke et angreb på din holdning, men en konstatering på, at du ikke lytter til hvad folk fortæller dig.
For det andet... Hvis alle mener du fremstår som en racist, så må der være noget om snakken (om det er rigtigt vil jeg ikke komme dybere ind på)
Og til sidst... Jeg har intet imod at du har en mening, og det skal alle have. Om jeg er enig i den er noget andet. I en diskussion er mening netop at overbevise andre med logiske argumenter. Ikke nødvendigvis man kommer til enighed, men hvis begge parter bare sætter sig i et hjørne og prøver at råbe højest får man ikke så meget ud af det...
Edit: meningen

This post was edited by exiter_dk on Apr 10 2013 11:14am
Member
Apr 10 2013 11:12am
Quote (Whyred @ Apr 10 2013 06:10pm)
Min pointe var såmænd bare at det er ligeså engageret at smide en blank stemme som at stemme på et af de nuværende partier. Jeg prøver ikke at påtvinge min mening, og du er fri til at være uenig.
At stemme blank er de facto ikke det samme som ikke at stemme, men hvis du fortsat vil være uenig i det, fordi  du tror at jeg går imod dig blot for at fremtvinge min egen mening, så fred være med det, men det kunne klæde dig at indrømme en fejl, og hey - dem laver vi da heldigvis allesammen af og til.

jeg stemmer DF basta
Member
Apr 10 2013 11:13am
Quote (exiter_dk @ Apr 10 2013 06:11pm)
For det første var det ikke et angreb på din holdning, men en konstatering på, at du ikke lytter til hvad folk fortæller dig.
For det andet... Hvis alle mener du fremstår som en racist, så må der være noget om snakken (om det er rigtigt vil jeg ikke komme dybere ind på)
Og til sidst... Jeg har intet imod at du har en mening, og det skal alle have. Om jeg er enig i den er noget andet. I en diskussion er mening netop at overbevise andre med logiske argumenter. Ikke nødvendigvis man kommer til enighed, men hvis begge parter bare sætter sig i et hjørne og prøver at råbe højest får man ikke så meget ud af det...

jeg har sagt min mening til punkt og prikke :) tror du ikke jeg ville sige hvis jeg var racist eller nazist ?...

og du har ikke haft noget fornuftigt og komme med hvorfor er du egentlig i samtalen ?`du burde bare være en flue på vægen!

Member
Gold: 7,525.26
Apr 10 2013 11:14am
Quote (MischaDK @ 10 Apr 2013 18:12)
jeg stemmer DF basta

Jeg kan ikke lige se hvordan det passer ind i vores diskussion, men okay, så ved jeg det.
Member
Apr 10 2013 11:15am
Quote (Whyred @ Apr 10 2013 06:14pm)
Jeg kan ikke lige se hvordan det passer ind i vores diskussion, men okay, så ved jeg det.

var ment som at jeg ikke gider og pladre mere med jer :) i kan stemme blankt eller hvad i vil

jeg stemmer DF basta

This post was edited by MischaDK on Apr 10 2013 11:15am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1789101113Next
Closed New Topic New Poll