Quote (MischaDK @ Apr 10 2013 06:52pm)
så fordi andre ikke har samme mening som mig skal jeg sutte røv på dem og springe over i samme båd ?
nej tak så vattet er jeg ikke jeg har mine egne holdninger kan jeg fortælle dig
jeg synes da heller ikke alt DF gør er smart som sagt.. men det er det parti der er mest værd!
bla hende fra DF der var i new zealand og brokkede sig over velkomsten af de der krigere der og synes det var lamt og se på tjaaeh se hende synes jeg er en so
og som folk så meget har prøvet og få mig til og ligne en nazist/racist så kan jeg fortælle dig at det er jeg ikke
støtter ikke racister/nazister men støtter dem der er stopklods til alle de fuckt op ting der sker i danmark og vil lave det til et godt land igen
For det første var det ikke et angreb på din holdning, men en konstatering på, at du ikke lytter til hvad folk fortæller dig.
For det andet... Hvis alle mener du fremstår som en racist, så må der være noget om snakken (om det er rigtigt vil jeg ikke komme dybere ind på)
Og til sidst... Jeg har intet imod at du har en mening, og det skal alle have. Om jeg er enig i den er noget andet. I en diskussion er mening netop at overbevise andre med logiske argumenter. Ikke nødvendigvis man kommer til enighed, men hvis begge parter bare sætter sig i et hjørne og prøver at råbe højest får man ikke så meget ud af det...
Edit: meningen
This post was edited by exiter_dk on Apr 10 2013 11:14am