Quote (valbyboy @ Feb 28 2013 08:40pm)
HAHAHAHAHAHAhvis i ikk selv havde gjordt noget er i da os nogle svanser
hvordan kan i se jer selv i øjnene hvis i lader folk behandle jer sådan?
seriøst er i bare sådan nogle nørder der ikk kan andet end at sidde på d2jsp?
''så blev jeg lige overfaldet'' BUUHUU altså det har vi andre os prøvet og siger ikk det gik til min fordel hver gang har da fået nogle tæsk men i det mindste har jeg altid været stolt over min beslutning og det er os sket at folk der starter noget selv har endt med at få tæsk..
i det mindste kan jeg se mig selv i spejlet med et smil på læben
og hva er det lige for nogle piger du scorer som syntes om at i lader jer blive behandlet som små svanser? gør dog modstand ellers er det da klart i altid ender som ofre

Pigerne ser lige igennem pis som sit, de står og griner bag din ryg. Rigtige mænd ved hvornår man skal beskytte sin tøs, og hvornår man ikke skal udsætte sit eget og hendes for fare. Havde du gjort det på en bar var jeg gået lige hen til din tøs mens du fik bank og smuttet med hende.
Jeg går til MMA og boksning og styrketræner 5-6 gange om ugen. Du ville ryge ned på mindre end 5 sekunder hvis det var sådan at jeg var umoden nok til ikke at styre mit temperament.
Èn ting er at stå op for sig selv når andre overfalder en, en anden at tro at man er sej fordi man kommer op og slås.