Quote (FasterA @ Aug 20 2012 06:21pm)
Jeg har skam taget ansvar for min egen handling, hvis man prøver at køre fra politiet og det mislykkes så må man tage skraldet bagefter, det gjorde jeg så.
Påpeger dog stadig at uansvarligt af mig eller ej, så det meget farligere at bringe en bil ned på cykelstier end at lade en ung knægt køre der på et køretøj, som er bygget
til at køre på de stier. De skulle så mænd nok få chancen igen, næste gang håber jeg de kører galt og slår sig selv halvt ihjel, i stedet for at køre steder hvor de ikke hører til.
Alt i alt ville de stoppe mig for ingen hjelm at have på, så de valgte at eftersætte mig for en start bøde på 500kr og udsætte 3 folk for at blive kørt ned.
Det er endeløst at diskutere dette med folk, som kun kan sige at de gjorde deres job. Deres job er at fange mig ja, men dælme ikke ved at udsætte andre for at miste
deres liv.
Jeg kan ikke ændre jeres syn på politiet og eftersom i ikke var tilstede kan i egentlig heller ikke udtale jer om hvor vildt det gik for sig da de var ved at køre dem ned.
Du kørte ikke bare uden hjælm.. Du kørte for stærkt på en knallert.. Du kørte på en ulovlig knallert.. Du flygter fra ordensmagten..
Det er 4 ting du gør forkert på en gang.. Du siger de jagtede dig tidligere på dagen, hvilket gør du gjorde mere ulovligt..
De vil stoppe dig, fordi du kører ulovligt, også gør de hvad de kan for at gøre det..
DU vælger at køre ind på en cykelsti, de skal stadig stoppe dig og følger efter dig.. Det er stadig dig, som gør det forkerte og bringer andre i fare..
Hvis der nu er en biljagt, er det så også politiet som udgør faren for andre mennesker, ved at følge efter den som prøver at flygte ?
Hvis der er en som skyder efter politiet og de skyder igen, er det så politiet som udgør andre mennesker for fare ?
Tænk dig nu om for helvede....... Det er dig, som gør det ulovlige og de vil stoppe dig, for at du skal følge loven..
Det er ALTID den kriminielle som udgør andre for fare, politiet prøver at forhindre det.. Da du flygter udgør du en større fare, end bare at køre uden hjælm...