d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Det Skulle Jo Ske...
Prev1789101116Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 20 2012 11:21am
Quote (Markos. @ Aug 20 2012 06:16pm)
Lad være med at prøve at skyde skylden over på politiet. De udfører deres arbejde, og hvis du bare stoppede op ville det aldrig være sket.

Tag ansvar for din egen handling! Ellers er du ikke gammel nok til at føre et køretøj.


Jeg har skam taget ansvar for min egen handling, hvis man prøver at køre fra politiet og det mislykkes så må man tage skraldet bagefter, det gjorde jeg så.
Påpeger dog stadig at uansvarligt af mig eller ej, så det meget farligere at bringe en bil ned på cykelstier end at lade en ung knægt køre der på et køretøj, som er bygget
til at køre på de stier. De skulle så mænd nok få chancen igen, næste gang håber jeg de kører galt og slår sig selv halvt ihjel, i stedet for at køre steder hvor de ikke hører til.

Alt i alt ville de stoppe mig for ingen hjelm at have på, så de valgte at eftersætte mig for en start bøde på 500kr og udsætte 3 folk for at blive kørt ned.
Det er endeløst at diskutere dette med folk, som kun kan sige at de gjorde deres job. Deres job er at fange mig ja, men dælme ikke ved at udsætte andre for at miste
deres liv.

Jeg kan ikke ændre jeres syn på politiet og eftersom i ikke var tilstede kan i egentlig heller ikke udtale jer om hvor vildt det gik for sig da de var ved at køre dem ned.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Aug 20 2012 11:49am
Quote (FasterA @ Aug 20 2012 07:05pm)
Man kan godt høre hvem der snakker af erfaring og hvem der TROR de ved hvordan tingene fungerer
Kan godt være jeg kørte uansvarligt, men at slæbe en bil med ned på de små stier hvor folk også går og cykler det er en helt anden kategori.

Skal ikke kunne sige om de kunne tænke eller ej, 4 gange kørte de skråt ind foran mig og alle 4 gange måtte jeg køre helt ind til muren maks 10 cm fra muren
for at undgå dem, og en enkelt gang ramte jeg deres sidespejl med mit styr.

Så vil jeg sgu godt nok sige fuck ham på knallerten, det er ikke det værd at jagte en knallert på små stier med en bil, specielt ikke når de selv udgør en større
trussel mod med/-modgående folk, som sagt tidligere så var de måske 1 meter fra at køre 3 unge folk ned på alderen 13-14 år vil jeg tro, hvor jeg på intet tidspunkt
var i nærheden af andre end mig selv og politiets sidespejl, gudskelov for at de ingen anelse havde hvor hurtigt de lå og kørte på en cykelsti med en 2,6 motor ford mondeo.

Og som sagt kan det godt være det var mig der dummede mig, men det var skisme da ikke mig der udsatte 3 unge menneskers liv for fare ved at køre ca. 80km/t i en
bred bil nede på en 2,8 meter bred sti


Du er så dum at høre på! Den er ikke længere end at politiet jagter dig og uden dig ville der ikke være nogen jagt. Det er din skyld, hvis der sker en ulykke! Næste gang lad være med at flygte for så bliver politiet ikke nødt til at jagte dig... Brug din hjerne...

This post was edited by exiter_dk on Aug 20 2012 11:59am
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 20 2012 11:54am
Quote (exiter_dk @ Aug 20 2012 06:49pm)
Du er så dum at hører på! Den er ikke længere end at politiet jagter dig og uden dig ville der ikke være nogen jagt. Det er din skyld, hvis der sker en ulykke! Næste gang lad være med at flygte for så bliver politiet ikke nødt til at jagte dig... Brug din hjerne...


Ved ikke hvor gammel du er, men du er sågar også meget dum at høre på, det kan ikke diskuteres og efter at se politiet være så tæt på at køre 3 unge mennesker ned
bare fordi jeg ingen hjelm har på, så er der absolut intet der kan ændre min synsvinkel på at det var dem der lavede den største bommert at bringe deres bil
ned på cykelstierne, havde vedkommende været en gammel dame eller en døv person så havde politiet med 100% sikkerhed kørt vedkommende ned og muligvis slået
ihjel. Bom
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Aug 20 2012 11:57am
Quote (FasterA @ Aug 20 2012 07:54pm)
Ved ikke hvor gammel du er, men du er sågar også meget dum at høre på, det kan ikke diskuteres og efter at se politiet være så tæt på at køre 3 unge mennesker ned
bare fordi jeg ingen hjelm har på, så er der absolut intet der kan ændre min synsvinkel på at det var dem der lavede den største bommert at bringe deres bil
ned på cykelstierne, havde vedkommende været en gammel dame eller en døv person så havde politiet med 100% sikkerhed kørt vedkommende ned og muligvis slået
ihjel. Bom


Uden dig ingen jagt. Længere er den ikke.
Btw alder - hæhæ
Edit: Troll er troll

This post was edited by exiter_dk on Aug 20 2012 11:57am
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,550.16
Aug 20 2012 12:35pm
Ufatteligt at du ikke kan se at det er din skyld at politiet kørte inde på de små stier..

This post was edited by berens on Aug 20 2012 12:35pm
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Aug 20 2012 12:55pm
Quote (berens @ Aug 20 2012 07:35pm)
Ufatteligt at du ikke kan se at det er din skyld at politiet kørte inde på de små stier..


Et valg de selv træffede, hverken min skyld er mit valg hvad de gjorde.
Member
Posts: 23,298
Joined: Nov 19 2005
Gold: 5.00
Aug 20 2012 01:18pm
hahahahahahahahahJDBWIUEFHUIHFIUWEHFIUHWEUIFHW
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Aug 20 2012 01:22pm
elsker du prøver skyde skylden på politiet!
''de kørte på stien, så har jeg i hvert fald ikke gjort noget!!''
holda kæft... folk som dig gør at menneskeheden udvikles i lavt tempo.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 20 2012 01:54pm
Det her er en ret underholdene tråd, havde ikke forventet folk kunne være så langt ude som Fastera er her
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Aug 20 2012 01:55pm
Quote (FasterA @ Aug 20 2012 06:21pm)
Jeg har skam taget ansvar for min egen handling, hvis man prøver at køre fra politiet og det mislykkes så må man tage skraldet bagefter, det gjorde jeg så.
Påpeger dog stadig at uansvarligt af mig eller ej, så det meget farligere at bringe en bil ned på cykelstier end at lade en ung knægt køre der på et køretøj, som er bygget
til at køre på de stier. De skulle så mænd nok få chancen igen, næste gang håber jeg de kører galt og slår sig selv halvt ihjel, i stedet for at køre steder hvor de ikke hører til.

Alt i alt ville de stoppe mig for ingen hjelm at have på, så de valgte at eftersætte mig for en start bøde på 500kr og udsætte 3 folk for at blive kørt ned.
Det er endeløst at diskutere dette med folk, som kun kan sige at de gjorde deres job. Deres job er at fange mig ja, men dælme ikke ved at udsætte andre for at miste
deres liv.

Jeg kan ikke ændre jeres syn på politiet og eftersom i ikke var tilstede kan i egentlig heller ikke udtale jer om hvor vildt det gik for sig da de var ved at køre dem ned.


Du kørte ikke bare uden hjælm.. Du kørte for stærkt på en knallert.. Du kørte på en ulovlig knallert.. Du flygter fra ordensmagten..
Det er 4 ting du gør forkert på en gang.. Du siger de jagtede dig tidligere på dagen, hvilket gør du gjorde mere ulovligt..
De vil stoppe dig, fordi du kører ulovligt, også gør de hvad de kan for at gøre det..
DU vælger at køre ind på en cykelsti, de skal stadig stoppe dig og følger efter dig.. Det er stadig dig, som gør det forkerte og bringer andre i fare..

Hvis der nu er en biljagt, er det så også politiet som udgør faren for andre mennesker, ved at følge efter den som prøver at flygte ?
Hvis der er en som skyder efter politiet og de skyder igen, er det så politiet som udgør andre mennesker for fare ?
Tænk dig nu om for helvede....... Det er dig, som gør det ulovlige og de vil stoppe dig, for at du skal følge loven..
Det er ALTID den kriminielle som udgør andre for fare, politiet prøver at forhindre det.. Da du flygter udgør du en større fare, end bare at køre uden hjælm...
Go Back To Dansk Topic List
Prev1789101116Next
Add Reply New Topic New Poll