d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Get Better > Kig Ind
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 493
Joined: Jun 24 2012
Gold: 0.00
Jul 20 2012 04:18am
Den her er sjovest

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=63909665&f=125

This post was edited by Utb on Jul 20 2012 04:31am
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 20 2012 01:30pm
Quote (Historyx @ 20 Jul 2012 07:30)
køber stadig ikke likker er en tastefejl
så den undskyldning må du skyde en hvid pil efter


så må vi jo sige en stavefejl, men det har alle selv du laver stavefejl lille ven... sig ikke du ikke gør det for det gør alle.
kom med en bedre sø forklaring... Tak.
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Jul 20 2012 01:53pm
Quote (Done @ 20 Jul 2012 20:30)
så må vi jo sige en stavefejl, men det har alle selv du laver stavefejl lille ven... sig ikke du ikke gør det for det gør alle.
kom med en bedre sø forklaring... Tak.



Det er en trold og du er igang med den store fodring lige nu.
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 20 2012 02:14pm
Quote (Whyred @ 20 Jul 2012 20:53)
Det er en trold og du er igang med den store fodring lige nu.


Guys i behøvves ikke sige det hver gang kan godt selv se det. Men tak :)
Anyways jeg kører den nu bare videre, for de kan umuligt havde sjov i deres liv, hvis de stadig synes det er så sjovt. :) men okay det er deres liv ikke mit ^^ og det er jeg glad for.

Btw trolls håber i hygger jer, for det gør jeg ved at læse alt det lort i skriver, for det giver ingen mening. ^^ Få noget livskvalitet drenge, eller skulle man sige piger? ups undskyld hvis jeg starter det hele igen. :P
Member
Posts: 14,470
Joined: Nov 30 2007
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 20 2012 02:56pm
Quote (Done @ 20 Jul 2012 22:14)
Guys i behøvves ikke sige det hver gang kan godt selv se det. Men tak :)
Anyways jeg kører den nu bare videre, for de kan umuligt havde sjov i deres liv, hvis de stadig synes det er så sjovt. :) men okay det er deres liv ikke mit ^^ og det er jeg glad for.

Btw trolls håber i hygger jer, for det gør jeg ved at læse alt det lort i skriver, for det giver ingen mening. ^^ Få noget livskvalitet drenge, eller skulle man sige piger? ups undskyld hvis jeg starter det hele igen. :P


Din mor.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Jul 20 2012 03:29pm
Quote (Hej @ Jul 20 2012 09:56pm)
Din mor.


B)
Member
Posts: 5,344
Joined: Jun 12 2010
Gold: 749.00
Jul 20 2012 03:57pm
Quote (Done @ Jul 20 2012 10:14pm)
Guys i behøvves ikke sige det hver gang kan godt selv se det. Men tak :)
Anyways jeg kører den nu bare videre, for de kan umuligt havde sjov i deres liv, hvis de stadig synes det er så sjovt. :) men okay det er deres liv ikke mit ^^ og det er jeg glad for.

Btw trolls håber i hygger jer, for det gør jeg ved at læse alt det lort i skriver, for det giver ingen mening. ^^ Få noget livskvalitet drenge, eller skulle man sige piger? ups undskyld hvis jeg starter det hele igen. :P


hvem er denne livs kvalitet du snakker om?
du forstår stadig ikke mit budskab hvis du skal bruge en fin sætning
så stav det ordenligt

oh betal dine scams :wallbash:

er der ikke kun piger på jsp?

This post was edited by Historyx on Jul 20 2012 04:01pm
Member
Posts: 2,497
Joined: Aug 15 2009
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jul 22 2012 06:11am
Quote (Historyx @ 20 Jul 2012 22:57)
hvem er denne livs kvalitet du snakker om?
du forstår stadig ikke mit budskab hvis du skal bruge en fin sætning
så stav det ordenligt

oh betal dine scams :wallbash:

er der ikke kun piger på jsp?


Livskvalitet er ikke en person, det er noget der foregår inde i hjernen.
Oh tror du ikke jeg prøver, lille ven. lad vær med at stikke næsen ned i noget du ikke ved noget om, det kunne jo være du kom lidt for langt. også kan det jo gå galt.
Som jeg ser det er disse "trolls" i kalder jer for nogle piger, det er det rene pis i fyre af.
Hvis man skal prøve at være en troll så gør som trolls fyr noget af som er meget mere sjovt end jeres pis. :wallbash:
Member
Posts: 30
Joined: Sep 1 2011
Gold: 0.00
Jul 22 2012 06:32am
er d nog d v lav en klane me mej ? heh je spille sims o diablo.

Done e d 2pak?
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Jul 22 2012 07:53am
Quote (Done @ 22 Jul 2012 14:11)
Livskvalitet er ikke en person, det er noget der foregår inde i hjernen.
Oh tror du ikke jeg prøver, lille ven. lad vær med at stikke næsen ned i noget du ikke ved noget om, det kunne jo være du kom lidt for langt. også kan det jo gå galt.
Som jeg ser det er disse "trolls" i kalder jer for nogle piger, det er det rene pis i fyre af.
Hvis man skal prøve at være en troll så gør som trolls fyr noget af som er meget mere sjovt end jeres pis. :wallbash:


:rofl:

du snakker om pis? det var nok den værste omgang bullshit jeg nogen sinde har læst

det klær dig ikke at lyde ældre end du er

og hvem er Rene ?

This post was edited by IAcid on Jul 22 2012 07:53am
Go Back To Dansk Topic List
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll