Quote (Whyred @ 20 Jul 2012 20:53)
Det er en trold og du er igang med den store fodring lige nu.
Guys i behøvves ikke sige det hver gang kan godt selv se det. Men tak

Anyways jeg kører den nu bare videre, for de kan umuligt havde sjov i deres liv, hvis de stadig synes det er så sjovt.

men okay det er deres liv ikke mit ^^ og det er jeg glad for.
Btw trolls håber i hygger jer, for det gør jeg ved at læse alt det lort i skriver, for det giver ingen mening. ^^ Få noget livskvalitet drenge, eller skulle man sige piger? ups undskyld hvis jeg starter det hele igen.
