Quote (SIT_nTakeNotes @ Jun 29 2012 01:42pm)
Okay, jeg tror bare vi stopper diskussionen her. Vi har klart ikke samme synspunkter. Jeg følger det traditionelle samfundssyn, mens du har dit subjektive syn.
Påstand: De danske bager har meget status i udlandet.
For hvem? Andre bager?
Påstand: Godt socialt samvær.
Jamen det skal jeg slet ikke betvivle! Men det hæver ikke at din social status. Indkomst samt uddannelses mæssigt.
Min uddannelse tager lige så lang tid, som alle andre erhvervsuddannelser..
Indkomst kommer an på hvor du arbejder og hvilken titel du har.. Minimum udbetalt før skat ligger på ca 30k.. Plus det er nemt at forhandle sig til god løn og finde arbejde, da der er mangel på bagere..
Nej, ikke kun af udlanske bagere, men også deres befolkning..
Der er jo en grund til at det hedder en Danish i udlandet og at det sælger godt..
Wienerbrød er anerkendt i udlandet, når der er vm i både bageri og konditori ligger Danmark på top 5 næsten hvert år..
Udover wienerbrød og Danmark også kendte for deres rugbrød, det er meget svært at finde et rugbrød i udlandet..