Quote (Headshot @ 6 Jun 2012 01:38)
wow, at du gider...
kan ikke huske min kilde, men det er ikke tal jeg selv har fundet på.
jeg har aldrig snydt med min alder, da jeg aldrig har udfyldt noget skema eller lign. hvor jeg skulle bevise at jeg var 18.
jeg har aldrig spillet i min fars navn, da der for det første aldrig har indgået noget navn da jeg har spillet og for det andet aldrig har nævnt hans navn mens jeg har spillet.
det eneste tidspunkt jeg har brugt min fars navn var da jeg hævede pengene, hvilket ikke har noget at gøre med at spille i hans navn.
nej, du har stadig ikke noget at sige, for intet af det du siger har nogen relevans, du kommer og spiller smart og tror du er så klog, men jeg tror ikke engang du nogensinde selv har spillet poker, men alligevel prøver du at spille mr big om noget du ikke aner noget om.
Du har ret, at jeg gider: jeg spilder jo tydeligvis min tid. Dog vil jeg lige give det et sidste forsøg:
Når du bruger deres service, så accepterer du dermed alle deres krav. Det er 100% sikkert, og det ville du vide, hvis du havde bare den mindste anelse om, hvordan sådan nogle ting fungerer. Dette indebærer, at du spiller som mindreårig, hvilket - uanset hvad du har krydset af for et skema - at du bryder sidens regler.
Jeg prøver igen:
Du accepterer deres vilkår ved at spille på deres side.Kilde:
http://www.pokerstars.dk/poker/room/tos/Specifikt:
Ved at klikke på "Jeg accepterer"-knappen i denne software-installationsproces og ved at bruge softwaren (som defineret herunder) accepterer du denne Aftales betingelser og vilkår, vores Fortrolighedspolitik og Pokerregler og vores Betingelser og vilkår for Real Money-behandling og valutaveksling, der alle kan opdateres eller modificeres fra tid til anden i henhold til denne aftales bestemmelser.
Endvidere: At du tilmelder noget som helst i andres navn end dit eget er ikke kun brud med pokersidens regler, men også med almen lovgivning.
Til slut: Det er virkelig super, at du ikke har fundet på dine fakta, men derimod har dem fra et uspecificeret "somewhere".
Men ja, jeg spiller bare big. Heh.