d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvordan Går Det Med Jeres Character?
Prev1789
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 23 2012 02:17pm
Quote (Slave @ May 23 2012 08:03pm)
tja da jeg loggede på til en nerfed Dh idag vlagte jeg at gå igang med et nyt project

http://i49.tinypic.com/mptg0.png


Nerfed? Hvordan mener du at Dh er nerfed? :)
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 23 2012 02:26pm
Quote (TheAngel @ 23 May 2012 21:17)
Nerfed? Hvordan mener du at Dh er nerfed? :)



Smoke Screen sat ned fra 2 --> 1 sek og runen forlænger den kun til 1,5 sek istedet for 3.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 23 2012 02:59pm
Quote (Whyred @ 23 May 2012 21:26)
Smoke Screen sat ned fra 2 --> 1 sek og runen forlænger den kun til 1,5 sek istedet for 3.


yep cooldowned er på skillen er nu længre end skilled selv så soloing er stortset umulig mod bosser der har adds så som Rakanoth inferno.

Monken er nu efter knap 7 timer klar til inferno farming

Go Back To Dansk Topic List
Prev1789
Add Reply New Topic New Poll