d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Preparing!
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 13 2012 10:26am
Quote (Marquina @ 13 May 2012 16:59)
no, sådan er det når jeg keder mig :-)
du rager jo over det :-)


Du kan ikke finde ud af at trolle selvom du prøver hårdt, så du for aldrig rigtig nogen til at rage, derfor bilder du dig selv ind at alle der quoter dig rager max ligesom jeg rage total nu. og så more du dig over din trolling virkede med alt det rage du skabte ?

godt at se du hygger dig
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 13 2012 11:10am
Quote (Slave @ May 13 2012 05:26pm)
Du kan ikke finde ud af at trolle selvom du prøver hårdt, så du for aldrig rigtig nogen til at rage, derfor bilder du dig selv ind at alle der quoter dig rager max ligesom jeg rage total nu. og så more du dig over din trolling virkede med alt det rage du skabte ?

godt at se du hygger dig


prøver egentlig ikke, men der skal intet til på folk som zwix :)
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 13 2012 11:44am
Quote (Marquina @ May 13 2012 06:10pm)
prøver egentlig ikke, men der skal intet til på folk som zwix :)


Så derfor skal man søge kontakten? B)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 13 2012 06:07pm
Tja tror ikke der er nogen der topper det her i nørdness



Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 14 2012 03:02am
To do:
Rydde op og gøre rent.
Vaske tøj.
Handle stort ind.
Bage pølsehorn og pizzasnegle.
Gøre PC'en klar til installation.
Sove et par timer.
HENTE DIABLO3 00:00 :evil:
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 14 2012 03:43am
Quote (ZwiX @ 14 May 2012 11:02)
HENTE DIABLO3 00:00 :evil:



Digital kopi FTW :)

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 14 2012 03:44am
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 14 2012 01:06pm
Quote (ZwiX @ May 14 2012 10:02am)
To do:
Rydde op og gøre rent.
Vaske tøj.
Handle stort ind.
Bage pølsehorn og pizzasnegle.
Gøre PC'en klar til installation.
Sove et par timer.
HENTE DIABLO3 00:00 :evil:


pizzasnegle? hvad fanden er det :D?
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 14 2012 01:28pm
Quote (Marquina @ May 14 2012 07:06pm)
pizzasnegle? hvad fanden er det :D?


lav en pizza og rul den ? np?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 14 2012 02:08pm
Quote (Marquina @ 14 May 2012 20:06)
pizzasnegle? hvad fanden er det :D?




Det er ikke helt dumt faktisk. Man kan strække dem ret langt, og de kan endda fryses ned ;)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 14 2012 03:01pm
lol, har jeg ikke set før :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev178910Next
Add Reply New Topic New Poll