d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger En En God Guild (evt. Dansk)
Prev1789101114Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
May 6 2012 03:37pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:34pm)
har du en ven i 4 klasse der kommer med dine posts ?

jeg var først i den her post multi

Det er 100% rigtigt, at du var den første i din post.
Det er meget godt klaret.
Smut nu i seng med dig, multi.
Member
Posts: 5,362
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,029.00
May 6 2012 03:37pm
Quote (Kakaomanden @ May 6 2012 11:37pm)
Det er 100% rigtigt, at du var den første i din post.
Det er meget godt klaret.
Smut nu i seng med dig, multi.


Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 03:38pm
Quote (Kakaomanden @ 6 May 2012 23:37)
Det er 100% rigtigt, at du var den første i din post.
Det er meget godt klaret.
Smut nu i seng med dig, multi.


kig under mit sig har lavet det kun for dig flotte fyr :wub:

83 posts med spam YOLO


This post was edited by IAcid on May 6 2012 03:38pm
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
May 6 2012 03:38pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:38pm)
kig under mit sig har lavet det kun for dig flotte fyr  :wub:

82 posts med spam YOLO

Skal jeg sige tillykke nu, multi?
Member
Posts: 5,362
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,029.00
May 6 2012 03:39pm
Quote (Kakaomanden @ May 6 2012 11:38pm)
Skal jeg sige tillykke nu, multi?


Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 03:39pm
Quote (Kakaomanden @ 6 May 2012 23:38)
Skal jeg sige tillykke nu, multi?


vil du ikke store fyr? ;)
kan du lære mig ikke at være multi?
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
May 6 2012 03:40pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:39pm)
vil du ikke store fyr? ;)
kan du lære mig ikke at være multi?

Okay, tillykke med at være en multi, så.
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 6 2012 03:41pm
Quote (Kakaomanden @ 6 May 2012 23:40)
Okay, tillykke med at være en multi, så.


takker tænker på at holde en multi fest hvor du er VIP gæst der er gratis multi juice og xtra multi piller

kakaomanden bliver du aldrig træt af at være så sur?


This post was edited by IAcid on May 6 2012 03:42pm
Member
Posts: 5,362
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,029.00
May 6 2012 03:41pm
Quote (Kakaomanden @ May 6 2012 11:40pm)
Okay, tillykke med at være en multi, så.


Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
May 6 2012 03:42pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:41pm)
takker tænker på at holde en multi fest hvor du er VIP gæst der er gratis multi juice og xtra multi piller

Ellers tak, jeg holder mig normalt fra multis.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1789101114Next
Closed New Topic New Poll