☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Søger En En God Guild (evt. Dansk)
Prev
1
7
8
9
10
11
14
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 3152
Replies: 131
Track Topic
Kakaomanden
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold
:
11,335.00
#81
May 6 2012 03:37pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:34pm)
har du en ven i 4 klasse der kommer med dine posts ?
jeg var først i den her post multi
Det er 100% rigtigt, at du var den første i din post.
Det er meget godt klaret.
Smut nu i seng med dig, multi.
Historyx
Member
Posts: 5,362
Joined: Jun 12 2010
Gold
:
1,029.00
#82
May 6 2012 03:37pm
Quote (Kakaomanden @ May 6 2012 11:37pm)
Det er 100% rigtigt, at du var den første i din post.
Det er meget godt klaret.
Smut nu i seng med dig, multi.
IAcid
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold
:
100.00
#83
May 6 2012 03:38pm
Quote (Kakaomanden @ 6 May 2012 23:37)
Det er 100% rigtigt, at du var den første i din post.
Det er meget godt klaret.
Smut nu i seng med dig, multi.
kig under mit sig har lavet det kun for dig flotte fyr
83 posts med spam YOLO
This post was edited by IAcid on May 6 2012 03:38pm
Kakaomanden
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold
:
11,335.00
#84
May 6 2012 03:38pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:38pm)
kig under mit sig har lavet det kun for dig flotte fyr
82 posts med spam YOLO
Skal jeg sige tillykke nu, multi?
Historyx
Member
Posts: 5,362
Joined: Jun 12 2010
Gold
:
1,029.00
#85
May 6 2012 03:39pm
Quote (Kakaomanden @ May 6 2012 11:38pm)
Skal jeg sige tillykke nu, multi?
IAcid
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold
:
100.00
#86
May 6 2012 03:39pm
Quote (Kakaomanden @ 6 May 2012 23:38)
Skal jeg sige tillykke nu, multi?
vil du ikke store fyr?
kan du lære mig ikke at være multi?
Kakaomanden
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold
:
11,335.00
#87
May 6 2012 03:40pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:39pm)
vil du ikke store fyr?
kan du lære mig ikke at være multi?
Okay, tillykke med at være en multi, så.
IAcid
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold
:
100.00
#88
May 6 2012 03:41pm
Quote (Kakaomanden @ 6 May 2012 23:40)
Okay, tillykke med at være en multi, så.
takker tænker på at holde en multi fest hvor du er VIP gæst der er gratis multi juice og xtra multi piller
kakaomanden bliver du aldrig træt af at være så sur?
This post was edited by IAcid on May 6 2012 03:42pm
Historyx
Member
Posts: 5,362
Joined: Jun 12 2010
Gold
:
1,029.00
#89
May 6 2012 03:41pm
Quote (Kakaomanden @ May 6 2012 11:40pm)
Okay, tillykke med at være en multi, så.
Kakaomanden
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold
:
11,335.00
#90
May 6 2012 03:42pm
Quote (IAcid @ May 6 2012 11:41pm)
takker tænker på at holde en multi fest hvor du er VIP gæst der er gratis multi juice og xtra multi piller
Ellers tak, jeg holder mig normalt fra multis.
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
7
8
9
10
11
14
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact