d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Spil
Prev1789
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 25 2012 02:59pm
Har vi nogen SSX3 nørder herinde?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Jan 25 2012 03:55pm
Quote (Gerner @ Jan 25 2012 08:59pm)
Har vi nogen SSX3 nørder herinde?


Amped 3 > SSX 3

Amped er meget sjovere end ssx..
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Jan 25 2012 03:56pm
Quote (MrLennon @ Jan 25 2012 10:55pm)
Amped 3 > SSX 3

Amped er meget sjovere end ssx..


Er den største SSX3 gamer, så nej, du kan ikke få mig til at skifte SSX3 ud med Amped 3..!
Go Back To Dansk Topic List
Prev1789
Add Reply New Topic New Poll