d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev178910111597Next
Closed New Topic New Poll
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Oct 9 2011 09:43am
Troede lige en eller anden havde fået den anden chat lukket :rofl:

sup
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 09:44am
Quote (Arkheios @ Oct 9 2011 05:43pm)
Forstår ikke hvorfor jeg er det, når jeg bare gravede mit gamle op fra 5-7 år gamle emails. Det er jo tydeligt vis ikke engang brugt.
Det må meget gerne slettes.


fordi den du bruger der så er en multi og du må ikke lave mere end 1 acc, sådan ca hele dit liv :p
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Oct 9 2011 09:45am
who won
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 09:45am
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Oct 9 2011 09:45am
Quote (Arkheios @ Oct 9 2011 05:43pm)
Forstår ikke hvorfor jeg er det, når jeg bare gravede mit gamle op fra 5-7 år gamle emails. Det er jo tydeligt vis ikke engang brugt.
Det må meget gerne slettes.


Quote
No multiple accounts - only one account per person is allowed. You may not under any conditions create more than one account per person


Sådan er reglerne bare.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 09:47am
Quote (Molle_fkk @ 9 Oct 2011 17:45)
Sådan er reglerne bare.


Har set lignende sager hvor første bruger er blevet lukket.
Member
Posts: 26,569
Joined: Dec 17 2007
Gold: 0.00
Oct 9 2011 09:47am
Han bliver ikke locked..
Da jeg ikke kunne finde/skaffe mit password til denne account, blev jeg nødt til at lave en ny account, som så blev min "main-bruger".
Jeg får så skaffet denne bruger tilbage efter meget arbejde.. Skriver så til Paul, hvor han så bare lukker den anden account, og intet ondt er sket..
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Oct 9 2011 09:48am
Quote (ZwiX @ Oct 9 2011 05:47pm)
Har set lignende sager hvor første bruger er blevet lukket.


Det virker også som en fornuftig løsning, imo.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
Oct 9 2011 09:50am
Quote (Gerner @ 9 Oct 2011 17:47)
Han bliver ikke locked..
Da jeg ikke kunne finde/skaffe mit password til denne account, blev jeg nødt til at lave en ny account, som så blev min "main-bruger".
Jeg får så skaffet denne bruger tilbage efter meget arbejde.. Skriver så til Paul, hvor han så bare lukker den anden account, og intet ondt er sket..


Præcis.
Sådan er proceduren normalt.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Oct 9 2011 09:51am
Quote (Gerner @ Oct 9 2011 05:47pm)
Han bliver ikke locked..
Da jeg ikke kunne finde/skaffe mit password til denne account, blev jeg nødt til at lave en ny account, som så blev min "main-bruger".
Jeg får så skaffet denne bruger tilbage efter meget arbejde.. Skriver så til Paul, hvor han så bare lukker den anden account, og intet ondt er sket..


equipment har fået strængt afvide han må ikke lave en ny account, selv om han ikke kan komme ind på sin oprindelige
Go Back To Dansk Topic List
Prev178910111597Next
Closed New Topic New Poll