d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Alco Oder Det Grønne
Prev1789
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 13.37
Sep 7 2011 10:03am
Quote (lulzz @ 7 Sep 2011 13:35)
betale showet ? lol, du ved tydeligvist ik meget om det, hash salget er en kæmpe milliard forretning som det sorte marked står på lige nu, de kunne tage pengene fra de kriminelle og proppe i statskassen men de kan åbenbart godt lide rige rockere og perkere der har råd til store biler og massere våben til at slås om markedet, og så hive penge fra hospitaler og børne institutioner istedet for, det er allerede os der betaler showet...

hvor har jeg gevet alkohol skylden for at folk slås ?? men nu hvor du bringer det op, alkohol er skyld i mange slåskampe det kan jeg love dig for, men nej alkohol får ikke bare en til at slås, men det hjælper en godt på vej, hvis du nu havde gevet folk et andet stof udover coke og amf lign ting så havde de ik slåsset for de havde tåget rundt ude af stand til at slå en flue ud af kurs eller været kærlige

at man har drukket er ikke en god undskyldning for at være idiot, for enhver idiot ved at man bliver idiot af at drikke, så man kunne bare lade vær i første omgang

kig dig omkring, debatten om det er oppe alle steder, os i folketinget. tror du det er for sjov ? folk ryger aligevel ligemeget hvor meget de forbyder det og laver latterlige love, når de ik kan stoppe det og der er så meget der taler for en legalisering og så lidt imod. hvor dumt er det så ik at blive ved med det fis ? politiet slækker på deres arbejde fordi de har travlt med at storme staden og ransage lejligheder og stoppe folk for at checke efter en lille klump hash, mens der er forbrydelser med ofre eller vigtigre ting der bliver overset, det ik noget med "det bare skal lovliggøres fordi jeg selv ryger", syntes lige du skulle prøve at læse topic igennem igen du har vist ik fattet et par småting

og tror du virkelig selv jeg har "skyldfølelse?" over at jeg ryger ? og hvorfor skulle jeg dog have det ? det er da nok det dummeste jeg har hørt indtil videre.. lol

hvis der er nogle der burde have skyldfølelse burde det da være dem der fylder sig med alkohol mens de gemmer sig bag tanken om det er lovligt og ufarligt

Du modsiger dig selv flere gange end jeg har lyst til at opsummere.

Tror bare vi må blive enige om at være uenige.

Og så håbe på at det ikke bliver lovligt.

P.S.
Hvis du har et problem med at politiet bruger deres energi på staden. Så fortæl dine venner derude, at de skal følge loven. Tak.
Member
Gold: 1,217.00
Sep 7 2011 10:36am
Quote (Slave @ 7 Sep 2011 17:18)
kan godt lide den dobbeltmoral der, du beder ham opbakke hans påstand med info fra andre steder en hans hash forum, og så beskylder du 2 danske partier for noget du ikke kan dokomentere uden at bruge løgne lavet af andre partier eller dig selv i det her tilfælde?

Nedenstående står også i elsker/hader gruppen.

De siger at de rige også skal bidrage <-- det giver ingen mening.
millionær skat <-- ingen mening.
Efterløn <-- ingen mening.
betalingsring <-- ingen mening.
Højere virksomhedsskat <-- ingen mening.
fremrykke offentlige investeringer <-- retarderet, ingen mening.

Hvis de riger ikke betaler og bidrager så tror jeg s og sf har glemt topskatten!

De skal betale mere fordi de allerede bidrager med mere. Det hedder millionærskat. Argumenterne er at de arbejder jo ligeså meget som alle andre, hvorfor skal de så have flere penge?
Nok fordi de har taget en uddannelse og har har arbejdsuger fra 45-70 timer og opad? Fordi de har et større ansvar og faglighed? Fordi de har slidt og slæbt sig igennem en uddannelse uden løn, imens alle andre har tjent penge uden uddannelse...

Efterløn, jaja tanken er god men faktum er at der stadig er masser af arbejdsdygtige mennesker, som bare kan krydre røv fordi de kan. Det kan være det rammer en del af befolkningen at afskaffe den nu(som ikke sker), men så må få ofre sig til glæde for alle. Solidaritet!

Betalingsring. Flot. Endnu en "skat" som skævvrider konkurrencen og som første er tjent hjem 5 år efter det planlagte (i følge nye udregninger). Derudover viser undersøgelser fra Norge (eller Sverige) og England, at folk sidder ligeså meget i kø som før betalingsringen og at CO2 udslippet er uforandret!

Højere virksomhedsskat. Ja lad os skræmme resten af virksomhederne ud af landet, så vi får flere arbejdsløse på dagpenge og kontanthjælp! Specielt rammer de den ufaglærte gruppe, som får sværrer ved at komme på arbejdsmarkedet igen. Flot. Heller ingen der gider flytte sin virksomhed til landet pga skattetrykket!

Fremrykke offentlige investeringer... Nice one, det altid smart bare at låne penge man ikke har og udskyde problemerne. Desuden vil "kickstarten" kun virke hvis forbruget stiger, og hvad viser virksomheder og privatpersoner igen og igen gennem en krise? Bruger de penge? Svar. NEJ - idiot idé.
Go Back To Dansk Topic List
Prev1789
Add Reply New Topic New Poll