d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvem Stemmer I På?
Prev1789
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 5,460.50
Aug 27 2011 07:26pm

Du ved godt at Lars Lykke har stået frem og sagt at for første gang de sidste 10 år hvor vi har haft en borgerlig regering kommer DF ikke med.

Pia Kærsgaard er rasende  :rofl:

Heh, ja, har godt hørt ham sige det, men jeg har hørt en del politiske kommentatorer sige at det er bullshit og bare spin fra Løkkes side, og at de til sidst vil ende i regeringen sammen alligevel. Ved ikke helt hvad jeg skal tro, så spiller den sikkert i stedet!

This post was edited by Rune- on Aug 27 2011 07:27pm
Member
Gold: 1,696.00
Aug 28 2011 02:03am
Hmm jeg tror at jeg for første gang og forhåbentlig eneste gang fravælger at vælge.

De to sidder er som mudderkager, de ligner hinanden men hverken eller er ret lækre.....

Jeg synes at politikken er blevet for "populær" og dermed har mistet det det egentligt handler om.
Nu ser vi så mange flukslove og ratifikationer af eksisterende der intet har med virkeligheden at gøre, men som bliver lavet fordi nogen råber højt.
Vi ser også tonsvis af latterlige nye regler som bla politiet ikke kan efterleve.

Vi ser heller ikke ægte saglige debatter mere. Det er blevet så indholdsløst at jeg ikke engang gider at høre på dem mere.
For tiden synes jeg at det virker som om de kun kærer sig om menings målinger og intet om at lave god stabil politik.
Der mangler i den grad saglighed og gennemskuelighed. Det hele virker så planløst.

Member
Gold: 10.75
Aug 28 2011 04:52am
Quote (Lot2 @ Aug 28 2011 01:15am)
Skal ikke kunne sige hvad han hentydede til, det var blot et gæt.

Men nu vælger jeg at antage at du ved hvad forskellen på lempelig og stram finanspolitik er. Jeg kan i hvert fald huske at der stod i min samfundsfagbog at når det går godt skulle man lægge penge til side og bruge dem til sløve tider, for at sige det i et sprog så alle forstår det :)

Det er måske rigtig nok, men hvis det var så let ville man jo slet ikke behøve nogle der var så højt uddannede til at kontrollere økonomien, så ville handelskolens grundbøger om økonomi være tilstrækkelig. Sagen er jo at der er 117 parametre at skrue på.

Quote (Znuggle @ Aug 28 2011 12:00am)
Det var ikke ment som en joke.

Tror det var en god troll - men jeg er selvfølgelig ikke sikker.

This post was edited by Sunshines on Aug 28 2011 04:53am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1789
Add Reply New Topic New Poll