d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Kan Ikke Finde Mine Shorts
Prev1789101114Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 7,525.26
May 1 2011 11:10am
Quote (lulzz @ 1 May 2011 17:56)
så hvis min mening er at din mor er en narkotæve må jeg ytre det når jeg har lyst ? sådan hænger det ik sammen, hvertfald ik ifølge de mods det giver mig warns/suspensions  hver 2-3 time

at opfordre ham til at skifte navn er da dumt, han er den som han er og han har det navn han har, han ryger nogle fede, og ? han er  mindre junkie end jer andre der ryger smøger og drikker alkohol og tager diverse medicin, så folk burde bare lukke røven

Ja du må ytre dig, men når du ytrer dig på et fora f.eks. erklærer du dig enig i at følge de regler som forummet stiller op, og de kan begrænse din ytringsfrihed, derfor får du advarsler og suspensioner som fortjent hvis du kalder folk den slags.
Forresten er det altid en god idé at bakke sin mening (ytringer) op omkring et par argumenter eller to, det kan betyde at vedkommende som du ytrer dig overfor rent faktisk tager dig en smule seriøst, men at dømme fra den chat herinde, er det vist ikke målet for ret mange.

This post was edited by Znuggle on May 1 2011 11:11am
Member
Gold: 2.00
May 1 2011 11:11am
Quote (lulzz @ May 1 2011 06:56pm)
så hvis min mening er at din mor er en narkotæve må jeg ytre det når jeg har lyst ? sådan hænger det ik sammen, hvertfald ik ifølge de mods det giver mig warns/suspensions  hver 2-3 time

at opfordre ham til at skifte navn er da dumt, han er den som han er og han har det navn han har, han ryger nogle fede, og ? han er  mindre junkie end jer andre der ryger smøger og drikker alkohol og tager diverse medicin, så folk burde bare lukke røven

Han opfordrede ikke nogen til at skifte navn, han sagde bare det var en mulighed. Du burde virkelig slappe lidt af...
Member
Gold: 3,990.83
May 1 2011 11:20am
Quote (Znuggle @ May 1 2011 05:10pm)
Ja du må ytre dig, men når du ytrer dig på et fora f.eks. erklærer du dig enig i at følge de regler som forummet stiller op, og de kan begrænse din ytringsfrihed, derfor får du advarsler og suspensioner som fortjent hvis du kalder folk den slags.
Forresten er det altid en god idé at bakke sin mening (ytringer) op omkring et par argumenter eller to, det kan betyde at vedkommende som du ytrer dig overfor rent faktisk tager dig en smule seriøst, men at dømme fra den chat herinde, er det vist ikke målet for ret mange.

lol dude, fat lige ironien :O, ved godt hva man må sige og ik sige, "junkie" er ik bare en mening omrking en, det er insult, det er der hvor jeg vil hen med det, jeg har os godt været klar over når at jeg ville få de warns, men jeg kan simpelthen bare ik holde min kæft nogle gange :O

Member
Gold: 0.00
Warn: 40%
May 1 2011 02:04pm
Quote (lulzz @ 30 Apr 2011 21:42)
jeg siger bare, man skal ik kaste med sten når man selv bor i et glashus, du prøver selv at lyde som en hård negl i alle dine posts og samtidig sidder du og disser folk for det samme (Ironi / humor ? så fejler du værtfald) , hvis du ik vil spille smart med du ryger hva poster du så overhovedet i topic for ? hvis du var så moden havde du nok sprunget videre ik ?

Jeg prøver på ingen måde at lyde som en hård negl, jeg konstaterede bare at jeg også ryger, for så giver det da lidt mere mening når jeg sidder og prøver at forklare at man godt kan blive afhængig af hash, og jeg har på intet tidspunkt sagt han skulle skifte navn. Jeg har bare sagt, at det da ikke kan overraske ham hvis han høre sådan ting med hans navn.
Jeg skrev endda god røg til ham, jeg vil intet ondt, og har ikke kaldt ham en junkie, eller retfærdiggjort det, jeg forklarede bare en person herinde at en junkie ikke kun er en stik-narkoman, men en junkie er en person der skal bruge sit ''junk'' for at få sin hverdag til at fungere.
Som sagt blandende jeg mig i topic, fordi at der blev sagt at man ikke kan være afhængig af hash, hvilket jo er forkert, hvorfor skulle der ellers være så mange klinikker hvor man kan blive afvænnet, du/i kan vel godt se det ikke hænger helt sammen?
Hvis du nu bare gad læse emnet igennem, eller bare gad læse det ordenligt igennem, ville det virkelig gøre det hele lettere.

Quote (crazysmoker92 @ 1 May 2011 16:18)
jan 2009, ikk så meget jeg kan gøre ved mit navn nu.

Igen, jeg siger ikke du skal skifte navn.

Læser i kun hvad i selv vil se/have det skal stå eller hvad sker der?. Til Lulzz du snakker om hård type, men hvem er det der går amok?, og ikke rigtig kan argumentere for det du faktisk siger?, man skulle tro du føler dig truffet over at waw kaldte ham en junkie?.
og hvis du får warns hver 2-3 time, burde du nok tænke over hvad det er du skriver, der er jo en grund til du får dem.

This post was edited by Sometimes on May 1 2011 02:06pm
Member
Gold: 3,990.83
May 1 2011 03:28pm
Quote (Sometimes @ May 1 2011 08:04pm)
Jeg prøver på ingen måde at lyde som en hård negl, jeg konstaterede bare at jeg også ryger, for så giver det da lidt mere mening når jeg sidder og prøver at forklare at man godt kan blive afhængig af hash, og jeg har på intet tidspunkt sagt han skulle skifte navn. Jeg har bare sagt, at det da ikke kan overraske ham hvis han høre sådan ting med hans navn.
Jeg skrev endda god røg til ham, jeg vil intet ondt, og har ikke kaldt ham en junkie, eller retfærdiggjort det, jeg forklarede bare en person herinde at en junkie ikke kun er en stik-narkoman, men en junkie er en person der skal bruge sit ''junk'' for at få sin hverdag til at fungere.
Som sagt blandende jeg mig i topic, fordi at der blev sagt at man ikke kan være afhængig af hash, hvilket jo er forkert, hvorfor skulle der ellers være så mange klinikker hvor man kan blive afvænnet, du/i kan vel godt se det ikke hænger helt sammen?
Hvis du nu bare gad læse emnet igennem, eller bare gad læse det ordenligt igennem, ville det virkelig gøre det hele lettere.

Igen, jeg siger ikke du skal skifte navn.

Læser i kun hvad i selv vil se/have det skal stå eller hvad sker der?. Til Lulzz du snakker om hård type, men hvem er det der går amok?, og ikke rigtig kan argumentere for det du faktisk siger?, man skulle tro du føler dig truffet over at waw kaldte ham en junkie?.
og hvis du får warns hver 2-3 time, burde du nok tænke over hvad det er du skriver, der er jo en grund til du får dem.

Quote (Sometimes @ Apr 30 2011 09:59am)

at jeg på ingen måde har prøvet at retfærdiggøre, at det var i orden at kalde ham junkie.
Jeg forstår heller ikke hvorfor folk bliver så sure over en sådan kommentar som waw kom med, når de selv vælger at kalde sig f.eks. Crazysmoker, eller vælger at have cannabis planten i deres signatur, så burde de da stå ved det i stedet for

du siger på sidste side at du vil ik retfærdiggøre at han bliver kaldt junkie (og du ved jo allerede han hedder crazysmoker, right?), men hvis man hedder "crazysmoker" eller har et hamp blad i sit signatur burde man stå ved hvis folk kaldte en junkie istedet for at blive sur, hvordan skal det forstås ? og er man 100 % junkie fordi ens navn kunne tyde på man ryger ? btw. har aldrig sagt at du skulle have sagt han skulle skifte navn, ved ik hvor du har det fra

du har jo tydeligvist ik fattet en brik af noget af det jeg har skrevet, hvis du selv havde læst det igennem havde du set at jeg fra starten da jeg så deres idiotiske diskussion om hvorvidt man kunne blive afhængig eller ej fortalte dem at det kunne man godt, de bliver så ved med at nægte og jeg beviser min ret gang på gang til deres google fishing ik virker mer, så kommer du og beskylder os allesammen for at være en pisse seje gangstere der ik ved hvad vi snakker om og claimer vi bare siger vi suger helt vildt for at spille smart, mens du selv lyder som den største bums af os alle, jeg har ik blandet mig i topic af andre grunde end dig, men aligevel poster jeg kun for at spille sej ? du er godt nok dobbelt moralsk ellers fatter du heller ik selv hva det er du skriver og i hvilken sammenhæng

går ikke amok, er bare træt af folk der spreder usand/forkert info omkring cannabis emnet hele tiden, enten har de røget 2 pot joints eller lige hørt en grønlænder snakke om det og vupti så de proffer på området, se bare jsp, nuff said

jeg siger hvad jeg mener ligeud og det vil jeg altid gøre, at folk så ik kan tåle det kan jeg ik tage mig af, så må jeg tage de warns eller bans det nu gir

hva er det jeg ik kan argumentere for ? du må være utrolig fatsvag hvis den ik er feset ind inu

Member
Gold: 7,454.00
May 1 2011 04:30pm
Quote (Sometimes @ 30 Apr 2011 09:59)
Tak fordi du konstatere det jeg skrev :)
- For at være ærlig, kan jeg ikke rigtig se hvor du vil hen med dit svar da du sådan set bare konstatere det jeg skrev.

Med hensyn til det med at det ikke er okay at kalde ham junkie. Hvis du læser mine svar til hele denne diskussion/debat igennem vil du nok også finde ud af, at jeg på ingen måde har prøvet at retfærdiggøre, at det var i orden at kalde ham junkie.
Dog påpeger jeg bare at mange i det danske forum hævder at ryge meget og tilsyndeladende ikke engang selv kan argumentere for om man kan blive afhængig af et stof eller ej. Jeg forstår heller ikke hvorfor folk bliver så sure over en sådan kommentar som waw kom med, når de selv vælger at kalde sig f.eks. Crazysmoker, eller vælger at have cannabis planten i deres signatur, så burde de da stå ved det i stedet for. Men folk er jo forskellige individer og træffer deres egne beslutninger, men hvis de ikke vil dømmes burde de tænke over deres handlinger, især på et offentligt forum, hvor alle kan have en subjektiv mening.
Jeg ryger selv, forskellen er bare at jeg ikke behøver skilte med det på samme måde som andre personer åbenbart gør, for så sejt synes jeg heller ikke det er, dette kan måske også have noget at gøre med at jeg har røget igennem flere år, så denne mentalitet er jeg vel for længst kommet fra. ;)

Hvad er det du mener, at folk ikke står ved? At de ryger?

Mener du så at det er i orden at folk danner sig et ubegrundet, negativt og fordomsfuldt billed af en person, bare fordi de har et hamp-blad i deres signature, eller har et navn der indeholder ordet "smoker"? Nej vel?

Hvis en neger går ind på en bar, der er kendt for at huse racister, for at få en kold øl, så er det helt i orden at racisterne gir' ham en på hovedet og smider ham ud?
Member
May 1 2011 04:38pm
Quote (lulzz @ 1 May 2011 23:28)
du siger på sidste side at du vil ik retfærdiggøre at han bliver kaldt junkie (og du ved jo allerede han hedder crazysmoker, right?), men hvis man hedder "crazysmoker" eller har et hamp blad i sit signatur burde man stå ved hvis folk kaldte en junkie istedet for at blive sur, hvordan skal det forstås ? og er man 100 % junkie fordi ens navn kunne tyde på man ryger ?  btw. har aldrig sagt at du skulle have sagt han skulle skifte navn, ved ik hvor du har det fra

du har jo tydeligvist ik fattet en brik af noget af det jeg har skrevet, hvis du selv havde læst det igennem havde du set at jeg fra starten da jeg så deres idiotiske diskussion om hvorvidt man kunne blive afhængig eller ej fortalte dem at det kunne man godt, de bliver så ved med at nægte og jeg beviser min ret gang på gang til deres google fishing ik virker mer, så kommer du og beskylder os allesammen for at være en pisse seje gangstere der ik ved hvad vi snakker om og  claimer vi bare siger vi suger helt vildt for at spille smart, mens du selv lyder som den største bums af os alle, jeg har ik blandet mig i topic af andre grunde end dig, men aligevel poster jeg kun for at spille sej ? du er godt nok dobbelt moralsk ellers fatter du heller ik selv hva det er du skriver og i hvilken sammenhæng

går ikke amok, er bare træt af folk der spreder usand/forkert info omkring cannabis emnet hele tiden, enten har de røget 2 pot joints eller lige hørt en grønlænder snakke om det og vupti så de proffer på området, se bare jsp, nuff said

jeg siger hvad jeg mener ligeud og det vil jeg altid gøre, at folk så ik kan tåle det kan jeg ik tage mig af, så må jeg tage de warns eller bans det nu gir

hva er det jeg ik kan argumentere for ? du må være utrolig fatsvag hvis den ik er feset ind inu

Du fatter sgu da ikke ret meget gør du?, jeg opgiver sgu snart at forklare dig det, jeg troede jeg havde oplevet folk med en lav intelligens men undskyld mig, du slår dem alle. Jeg så godt hvad du har skrevet, og jeg gav dig jo sådan set ret.

1. Jeg har ikke sagt man skal stå ved man bliver kaldt junkie, jeg har skrevet at det ikke burde overraske så meget, og jeg har på intet tidspunkt sagt man er junkie fordi man har noget der kan tyde på at man ryger.
2. Jeg gik ind i diskussionen for at give mit synspunkt på dette, netop pga. det du selv skriver '' er bare træt af folk der spreder usand/forkert info omkring cannabis emnet hele tiden, enten har de røget 2 pot joints eller lige hørt en grønlænder snakke om det og vupti så de proffer på området, se bare jsp, nuff said '', det er et offentlig forum og kan du ikke lide andre har holdninger så fis et andet sted hen.
3. Nej undskyld at jeg ikke forstå en skid af hvad du skriver, men du skriver det meget krypteret, og meget meget ude af kontekst af hvad jeg har snakket om?. Omvendt tror jeg faktisk det er dig der ikke forstår hvad jeg skriver.
4. Det nok nemmere at spørge hvad du egentlig kan argumentere for i stedet for hvad du ikke kan argumentere for.

Du sidder jo faktisk bare og lukker en masse lort ud, og prøver at få det til at hænge sammen, de ting du skriver har jo ingen relevans i forhold til noget som helst?, mange af de ting du siger har jeg slet ikke sagt du giver ordende en hel forkert mening, og du vinkler virkelig meget hvad der bliver skrevet. Jeg siger ikke at alle inde på det danske forum claimer at være seje gangsters der ryger, men at mange gør, og det jo i bund og grund det samme du siger ''enten har de røget 2 pot joints eller lige hørt en grønlænder snakke om det og vupti så de proffer på området''.
Hvad har det med noget at gøre at jeg ved han hedder Crazysmoker?, men meget godt gået sherlock, det er jo kun hans alias, så det er vel ikke nogle hemmelighed?. Det giver jo slet ikke nogen som helst mening det du skriver, jeg kan virkelig ikke forstå hvad du mener?

Hvis vi skal begynde på at være fatsvag, så burde du nok vælge dine ord med omhu lige på dette område, for at sige det som du selv skrev til mig '' man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus'' synes egentlig at det citat passer meget godt ind i denne kontekst. Ellers kan du jo prøve at læse dine enge kommentere igennem, jeg behøver vel ikke komme nærmere ind på det.
For at sige det på en pæn måde Lulzz så giver dine indlæg ikke nogle mening for de ting du skriver har jeg på ingen måde sagt, du har læst dem på din helt egen måde, det eneste jeg har skrevet er at man godt kan være afhængig af hash og at en junkie ikke kun er en der stikker sig selv.

Dine quotes af mig viser jo faktisk præcis det jeg skriver, med at jeg ikke forstår folk bliver overrasket når de vælger at have sådanne billeder/navne.
Den dag du lærer at at forklare hvad du mener, eller kan argumentere for de ting du skriver angående hvad jeg har sagt, der vil jeg meget gerne diskutere med dig. Indtil da burde du nok holde dig til pixel-line spil :)

E:

Quote (xz-master @ 2 May 2011 00:30)
Hvad er det du mener, at folk ikke står ved? At de ryger?

Mener du så at det er i orden at folk danner sig et ubegrundet, negativt og fordomsfuldt billed af en person, bare fordi de har et hamp-blad i deres signature, eller har et navn der indeholder ordet "smoker"? Nej vel?

Hvis en neger går ind på en bar, der er kendt for at huse racister, for at få en kold øl, så er det helt i orden at racisterne gir' ham en på hovedet og smider ham ud?

Hvad fanden er det der sker, fatter i bare virkelig ingenting nogle af jer?, og jeg må da lige sige hvilken fremragende sammenligning, fordi det er jo lige præcis det samme!.
Jeg skriver jo ikke at folk skal danne sig et negativt billede af folk der har sådan ting i deres sign/ava. Folk må da selv danne sig deres eget indtryk, fordi du har et hampblad i dit signatur så ser jeg da ikke dig som et dårligere menneske, men jeg tænker jo nok at du ryger?. Er dette forkert antaget og det viser sig at du faktisk næsten aldrig ryger, så kommer du jo ind under kategorien her på JSP som synes det er sejt.
Drenge hvis i vil diskutere så må virkelig lige oppe jer lidt, for det som om i bare skriver med lukkede øjne. I tager de ting jeg har skrevet og drejer dem 180 grader. Det jo de rene indicier det i kommer med.

This post was edited by Sometimes on May 1 2011 04:46pm
Member
Gold: 73,195.26
May 1 2011 11:42pm
Quote (lulzz @ May 1 2011 05:56pm)

Ja det må du da, dog har du intet som kan bevise det? Man kan jo nemt have det blik på at crazysmoker er junkie, eftersom at han har skrevet herinde at han har røget siden han var 8, og har utroligt svært ved at stoppe? Dog hører jeg at han har gjort det til en fredags ting, som er utrolig godt klaret.

har på ingen måde opfordret ham til det? Skrev bare det var en mulighed, eftersom at han skrev at han intet kunne gøre ved sit navn nu?
Member
Gold: 7,454.00
May 2 2011 01:19am
Quote (Sometimes @ 1 May 2011 22:38)
Du fatter sgu da ikke ret meget gør du?, jeg opgiver sgu snart at forklare dig det, jeg troede jeg havde oplevet folk med en lav intelligens men undskyld mig, du slår dem alle. Jeg så godt hvad du har skrevet, og jeg gav dig jo sådan set ret.

1. Jeg har ikke sagt man skal stå ved man bliver kaldt junkie, jeg har skrevet at det ikke burde overraske så meget, og jeg har på intet tidspunkt sagt man er junkie fordi man har noget der kan tyde på at man ryger.
2. Jeg gik ind i diskussionen for at give mit synspunkt på dette, netop pga. det du selv skriver '' er bare træt af folk der spreder usand/forkert info omkring cannabis emnet hele tiden, enten har de røget 2 pot joints eller lige hørt en grønlænder snakke om det og vupti så de proffer på området, se bare jsp, nuff said '', det er et offentlig forum og kan du ikke lide andre har holdninger så fis et andet sted hen.
3. Nej undskyld at jeg ikke forstå en skid af hvad du skriver, men du skriver det meget krypteret, og meget meget ude af kontekst af hvad jeg har snakket om?. Omvendt tror jeg faktisk det er dig der ikke forstår hvad jeg skriver.
4. Det nok nemmere at spørge hvad du egentlig kan argumentere for i stedet for hvad du ikke kan argumentere for.

Du sidder jo faktisk bare og lukker en masse lort ud, og prøver at få det til at hænge sammen, de ting du skriver har jo ingen relevans i forhold til noget som helst?, mange af de ting du siger har jeg slet ikke sagt du giver ordende en hel forkert mening, og du vinkler virkelig meget hvad der bliver skrevet. Jeg siger ikke at alle inde på det danske forum claimer at være seje gangsters der ryger, men at mange gør, og det jo i bund og grund det samme du siger ''enten har de røget 2 pot joints eller lige hørt en grønlænder snakke om det og vupti så de proffer på området''.
Hvad har det med noget at gøre at jeg ved han hedder Crazysmoker?, men meget godt gået sherlock, det er jo kun hans alias, så det er vel ikke nogle hemmelighed?. Det giver jo slet ikke nogen som helst mening det du skriver, jeg kan virkelig ikke forstå hvad du mener?

Hvis vi skal begynde på at være fatsvag, så burde du nok vælge dine ord med omhu lige på dette område, for at sige det som du selv skrev til mig '' man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i glashus'' synes egentlig at det citat passer meget godt ind i denne kontekst. Ellers kan du jo prøve at læse dine enge kommentere igennem, jeg behøver vel ikke komme nærmere ind på det.
For at sige det på en pæn måde Lulzz så giver dine indlæg ikke nogle mening for de ting du skriver har jeg på ingen måde sagt, du har læst dem på din helt egen måde, det eneste jeg har skrevet er at man godt kan være afhængig af hash og at en junkie ikke kun er en der stikker sig selv.

Dine quotes af mig viser jo faktisk præcis det jeg skriver, med at jeg ikke forstår folk bliver overrasket når de vælger at have sådanne billeder/navne.
Den dag du lærer at at forklare hvad du mener, eller kan argumentere for de ting du skriver angående hvad jeg har sagt, der vil jeg meget gerne diskutere med dig. Indtil da burde du nok holde dig til pixel-line spil :)

E:

Hvad fanden er det der sker, fatter i bare virkelig ingenting nogle af jer?, og jeg må da lige sige hvilken fremragende sammenligning, fordi det er jo lige præcis det samme!.
Jeg skriver jo ikke at folk skal danne sig et negativt billede af folk der har sådan ting i deres sign/ava. Folk må da selv danne sig deres eget indtryk, fordi du har et hampblad i dit signatur så ser jeg da ikke dig som et dårligere menneske, men jeg tænker jo nok at du ryger?. Er dette forkert antaget og det viser sig at du faktisk næsten aldrig ryger, så kommer du jo ind under kategorien her på JSP som synes det er sejt.
Drenge hvis i vil diskutere så må virkelig lige oppe jer lidt, for det som om i bare skriver med lukkede øjne. I tager de ting jeg har skrevet og drejer dem 180 grader. Det jo de rene indicier det i kommer med.

Du svarer jo slet ikke på det vi skriver. Du siger faktisk bare at vi er forvirrede og at vi ikke kan diskutere.. altså, come on.
Du tager slet ikke vores spørgsmål eller eksempler op til diskussion.

This post was edited by xz-master on May 2 2011 01:34am
Member
May 2 2011 02:32am
Quote (xz-master @ 2 May 2011 09:19)
Du svarer jo slet ikke på det vi skriver. Du siger faktisk bare at vi er forvirrede og at vi ikke kan diskutere.. altså, come on.
Du tager slet ikke vores spørgsmål eller eksempler op til diskussion.

Jeg har svaret på hvad du skriver, prøv at læs hvad der står. Men hvad tror du selv angående dit meget relevante spørgsmål ?, at jeg synes det i orden at en neger får tæv, så nej, men det har intet med samtalen at gøre. Hvis du læser mit svar igennem vil du også finde dit svar, men jeg ved ikke om der er blevet brugt for kompliceret ord.

Hvis du ikke kan se der er svaret så lad helt være at skriv. Men kan prøve at forklare dig svaret.
Jeg siger ingen steder at folk skal danne sig et fordoms fuldt billede, igen har i misforstået mig og skrevet noget helt andet.
Jeg siger at det ikke kan overraske at folk danner sig et sådan indtryk dømt ud fra navn og ting han har skrevet. Derefter siger at folk danner sig sit eget indtryk af personen. Så jeg forstår virkelig ikke hvor du vil hen, for det du stiller spørgsmål ved er aldrig blevet sagt.
Men for at undgå fremtidige spørgsmål, så bedes i to læse hver kommentar igennem grundigt, for hvor er det ærgeligt at jeg skal gentage mig selv

E: jeg forstår slet ikke du ikke kam se svarende, der er op til flere og forklaring LoL

This post was edited by Sometimes on May 2 2011 02:34am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1789101114Next
Add Reply New Topic New Poll