d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk >
Poll > Danmark Vs Frankrig ? > Vm I Håndbold 2011 !
Prev1789
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Feb 1 2011 12:21am
Quote (Sometimes @ Feb 1 2011 02:58am)
Selvfølgelig er det da fortjent at Frankrig vinder, ellers havde de vel ikke vundet ?.
Der var tekniske fejl fra Danmarks side, men Frankrig var heller ikke helt fejlfri, men derfor kan man stadig gå ud og påpege at dommerne ikke dømte helt korrekt i nogle situationer, heller ikke imod Frankrig.
Det var bare hårdest for Danmark, da de fik flest 2 minutters udvisninger, også flere uden grund.
- Meget muligt du føler dig inde i håndbold verden fordi du træner dem i fysisks træning, men andre folk end dig, kan da også godt være inde i håndbold?, eller du har måske mere ret fordi du træner dem fysisks ? :)
Den træner vi havde, da jeg spillede håndbold, der underviste os i fysisks træning, havde ikke rigtig så meget forstand på håndbold, men var derimod en super træner til de øvelser osv. han gav os for at få os i bedre form, hoppe bedre, lande bedre osv.

E: vi skal også have i mente at dette håndbold landshold stadig er under udvikling, og mange af de ''gode'' spillere er forholdsvis unge, de kan/skal stadig udvikle sig og have mere ekspertise, så de situationer hvor de mister bolden ikke kommer til at ske lige så ofte, og slet ikke på lige så vigtige tidspunkter.
Ingen havde jo overhoved regnet med at Danmark ville komme så langt allerede, og målet var også bare at blive iblandt de bedste 8, hvilket jo bare viser hvor langt dette hold kan nå endnu længere.

Jeg er meget enig.. det eneste jeg siger er jo at Danmark ikke kan vinde en VM finale med de dumme fejl de fik lavet på de forkerte tidspunkter!

Og nej jeg siger ikke jeg ved mere end andre for det gør jeg ikke.. men han talte til mig som om jeg ikke fattede en skid!
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Feb 1 2011 09:04am
Mission: Failed
Member
Gold: 0.00
Warn: 40%
Feb 2 2011 08:18am
Quote (Steffer @ 1 Feb 2011 08:21)
Jeg er meget enig.. det eneste jeg siger er jo at Danmark ikke kan vinde en VM finale med de dumme fejl de fik lavet på de forkerte tidspunkter!

Og nej jeg siger ikke jeg ved mere end andre for det gør jeg ikke.. men han talte til mig som om jeg ikke fattede en skid!

Ah I see, og er enig med at vi ikke kan vinde med de fejl, men læste det bare ikke som om han sagde du ikke fattede en skid :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev1789
Add Reply New Topic New Poll