d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev17879808182482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Oct 24 2010 12:01pm
Syndt, city havde helt klart kampen uden nogen problemer indtil idioten fucker op og får rødt kort... de spillet 10 mod 11 og derfor blev kampen 3-0 til arsenal.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 24 2010 12:08pm
Quote (Tupac93 @ Oct 24 2010 07:01pm)
Syndt, city havde helt klart kampen uden nogen problemer indtil idioten fucker op og får rødt kort... de spillet 10 mod 11 og derfor blev kampen 3-0 til arsenal.


Tjaa, men nu skal vi jo heller ikke undervurdere Arsenal.
- efter de første 5min af kampen, havde Arsenal hele spillet og kørte den rolig hjem, dog med huller i forsvaret, som gav City nogle chancer.
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Oct 24 2010 12:12pm
Quote (Provo2100 @ 24 Oct 2010 20:08)
Tjaa, men nu skal vi jo heller ikke undervurdere Arsenal.
- efter de første 5min af kampen, havde Arsenal hele spillet og kørte den rolig hjem, dog med huller i forsvaret, som gav City nogle chancer.


efter det første røde kort, havde arsenal hele spillet*

Hvis han ikke havde fået det røde kort havde arsenal slet ikke haft en chance , og det var tydeligt at se de første 5 min.

men ok, tillyke til arsenal self, det var et fortjent rødtkort ville jeg sige, bare syndt det skulle gå den vej.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 24 2010 12:23pm
Quote (Tupac93 @ Oct 24 2010 07:12pm)
efter det første røde kort, havde arsenal hele spillet*

Hvis han ikke havde fået det røde kort havde arsenal slet ikke haft en chance , og det var tydeligt at se de første 5 min.

men ok, tillyke til arsenal self, det var et fortjent rødtkort ville jeg sige, bare syndt det skulle gå den vej.


Det var også efter 5min han fik det røde kort ^^
- Tror alligevel på at Arsenal ville køre den hjem, de spiller sgu godt for tiden og City's bærende spiller Tevez var helt ude og skide.

Fortjent 3 point til Arsenal og fortjent rødt kort.
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 24 2010 12:54pm
Dejligt at se brøndby få 3 point idag :D
plus rigtig godt spil hele vejen igennem :)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 24 2010 12:56pm
Quote (FamousDK @ Oct 24 2010 07:54pm)
Dejligt at se brøndby få 3 point idag :D
plus rigtig godt spil hele vejen igennem :)


Så ikke kampen, men tillykke fra en FCK fan! :)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Oct 24 2010 12:59pm
Quote (Provo2100 @ Oct 24 2010 06:56pm)
Så ikke kampen, men tillykke fra en FCK fan! :)


tak :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 24 2010 01:18pm
32min Spillet imellem Inter og Sampdoria, den står stadigvæk 0-0
- Hvad gætter i på den ender med?
- Hvem score?
- Okay... :)
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Oct 24 2010 01:41pm
Quote (Provo2100 @ 24 Oct 2010 21:18)
32min Spillet imellem Inter og Sampdoria, den står stadigvæk 0-0
- Hvad gætter i på den ender med?
- Hvem score?
- Okay... :)


Italiensk fodbold er altid så kedeligt, kun defensivt spil 24/7, så når der kommer mål går de endnu mere defensivt, sku ikk sjovt at se på for at være ærlig.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Oct 24 2010 01:44pm
Quote (Provo2100 @ Oct 24 2010 08:18pm)
32min Spillet imellem Inter og Sampdoria, den står stadigvæk 0-0
- Hvad gætter i på den ender med?
- Hvem score?
- Okay... :)


ser den ikke :D
men inter vinder den vel :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev17879808182482Next
Add Reply New Topic New Poll