Quote (Provo2100 @ 24 Oct 2010 20:08)
Tjaa, men nu skal vi jo heller ikke undervurdere Arsenal.
- efter de første 5min af kampen, havde Arsenal hele spillet og kørte den rolig hjem, dog med huller i forsvaret, som gav City nogle chancer.
efter det første røde kort, havde arsenal hele spillet*
Hvis han ikke havde fået det røde kort havde arsenal slet ikke haft en chance , og det var tydeligt at se de første 5 min.
men ok, tillyke til arsenal self, det var et fortjent rødtkort ville jeg sige, bare syndt det skulle gå den vej.