d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev17778798081135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 3 2011 10:17am
Quote (Kaner @ Nov 3 2011 05:00pm)
xD


skam ikke sjovt. Stod også og tænkte længe over det. Turde dårlig nok at oddse på tottenham pågrund af de høje tal :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 3 2011 11:21am
Mine odds :

FC Vaslui - Sporting Lisbon ~ 1.80
Maccabi Tel Aviv - Stoke C. ~ 2.30
RB Salzburg - Athletic Bilbao ~ 2.05
Vorskla Poltava - Standard Liege ~ 2.40

Odds : 20.36 | Indskud : 50 Kroner

-------------------------------------------------------

Atletico Madrid - Udinese ~ 1.50
Celtic - Rennes ~ 2.40
Fulham - Wisla Krakow ~ 1.25

Odds : 4.50 | Indskud : 100 Kroner

-------------------------------------------------------

Rubin Kazan - Tottenham H. ~ 3.30
FC Copenhagen - Hannover ~ 3.20
Legia Warsaw - Rapid Bucuresti ~ 3.25
Shamrock Rovers - PAOK Saloniki ~ 3.40
AEK Athens - Lokomotiv Moscow ~ 3.45
(Alle kampe er spillet X)

Spilsystem : 3/5 | Indskud : 10 Kroner pr vædemål ~ 100 Kroner


Så må vi håbe :)

This post was edited by Kaner on Nov 3 2011 11:22am
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 3 2011 12:35pm
Amen, den første kupon er imod mig xD
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 3 2011 01:00pm
Quote (Kaner @ Nov 3 2011 07:35pm)
Amen, den første kupon er imod mig xD


tottenham smadrede lige mit odds.. -.-
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 3 2011 02:08pm
Amen, så score Rennes efter 2 min.
Vinder ikke en skid idag -.-
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 3 2011 02:11pm
Quote (Kaner @ Nov 3 2011 07:35pm)
Amen, den første kupon er imod mig xD


same shit her..

e) det var den her jeg ville qoute :
Quote (Kaner @ Nov 3 2011 09:08pm)
Amen, så score Rennes efter 2 min.
Vinder ikke en skid idag -.-




This post was edited by berens on Nov 3 2011 02:12pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 3 2011 02:13pm
Quote (berens @ 3 Nov 2011 22:11)
same shit her..

e) det var den her jeg ville qoute :


Hehe .. Fulham & Atl. Madrid er allerede kommet foran :lol:
Må bare håber at Celtic vender kampen.. Så hvis de endelig skulle score, så var det fint at det var så tidligt .. ^^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 3 2011 02:14pm
Quote (Kaner @ Nov 3 2011 09:13pm)
Hehe .. Fulham & Atl. Madrid er allerede kommet foran :lol:
Må bare håber at Celtic vender kampen.. Så hvis de endelig skulle score, så var det fint at det var så tidligt .. ^^


tottenham og sporting smadrede mine to kuponer :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 3 2011 02:15pm
Quote (berens @ 3 Nov 2011 22:14)
tottenham og sporting smadrede mine to kuponer :D


Havde Tottenham på uafgjort, og Sporting med sejr ..
^^
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,223.56
Nov 3 2011 02:16pm
Quote (Kaner @ Nov 3 2011 09:15pm)
Havde Tottenham på uafgjort, og Sporting med sejr ..
^^


havde begge til at vinde :D

e) fulham 1-1 :huh:

This post was edited by berens on Nov 3 2011 02:16pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev17778798081135Next
Add Reply New Topic New Poll