d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev177787980815001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 09:24am
Quote (Aura @ Nov 30 2010 04:08pm)
Jeg chiller bare lidt og så venter jeg på mor kommer hjem med noget mad :D

dig? :)


haha genialt, mor med bringende med mad B)
Quote (xz-master @ Nov 30 2010 04:18pm)
Ikk' siden iAh ankom :P




Chiller, og er irriteret over at min telefon er så langsom! :(


Langsom? Hvordan det? B)

- Jeg chiller og er glad over sejren igår B)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,358.41
Nov 30 2010 09:25am
Quote (MrLennon @ Nov 30 2010 04:19pm)
Jep, og jeg fik en time ekstra nu for at skrive den post..

Jeg gider ikke Jsp mere i år, det er simpelthen for langt ude med de idiotiske mods..
AFK til Januar..

PS, Aurae, jeg ved hvor du bor,, Watch out ;)


det er sku da for klamt. Hvis de kigger inde i trade forums sviner alle folk hinanden til, uden der sker noget :O!
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 09:29am
Quote (MrLennon @ Nov 30 2010 04:19pm)
Jep, og jeg fik en time ekstra nu for at skrive den post..

Jeg gider ikke Jsp mere i år, det er simpelthen for langt ude med de idiotiske mods..
AFK til Januar..

PS, Aurae, jeg ved hvor du bor,, Watch out ;)


Det koster dig lige1 time ekstra for den sidste udtagelse rofl! B)
- Vi ses til Januar (nok før) ;)

Quote (berens @ Nov 30 2010 04:25pm)
det er sku da for klamt. Hvis de kigger inde i trade forums sviner alle folk hinanden til, uden der sker noget :O!


Prøv og kig inde i sport sections, når et hold har tabt en kamp eller noget, så kan de ligeså godt ban 90% af alle dem, som browser den section hverdag.

This post was edited by Provo2100 on Nov 30 2010 09:30am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,358.41
Nov 30 2010 09:33am
Quote (Provo2100 @ Nov 30 2010 04:29pm)
Det koster dig lige1 time ekstra for den sidste udtagelse rofl! B)
- Vi ses til Januar (nok før) ;)



Prøv og kig inde i sport sections, når et hold har tabt en kamp eller noget, så kan de ligeså godt ban 90% af alle dem, som browser den section hverdag.


det gør han nok xD!

Det kaldes RAGE! ;D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 09:34am
Quote (berens @ Nov 30 2010 04:33pm)
det gør han nok xD!

Det kaldes RAGE! ;D


Hahaha ja, men seriøst 90% af dem kunne få ban hver evig eneste dag B)
- Synes der er nogle lidt for "fine" mods rundt omkring, som bare lader deres dårlige dag gå udover andre til tider.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,358.41
Nov 30 2010 09:46am
Quote (Provo2100 @ Nov 30 2010 04:34pm)
Hahaha ja, men seriøst 90% af dem kunne få ban hver evig eneste dag B)
- Synes der er nogle lidt for "fine" mods rundt omkring, som bare lader deres dårlige dag gå udover andre til tider.


Sådan er det jo :D
Nothing to do -.-
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 30 2010 09:50am
Quote (berens @ Nov 30 2010 04:46pm)
Sådan er det jo :D
Nothing to do -.-


Ja, nu har jeg personligt ikke noget imod rage. B)
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 10:00am

Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,358.41
Nov 30 2010 10:00am
Quote (Provo2100 @ Nov 30 2010 04:50pm)
Ja, nu har jeg personligt ikke noget imod rage. B)


Heller ikke mig :D
Men når jeg spiller css hader jeg virkelig " rage quit " :D
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,358.41
Nov 30 2010 10:04am
Quote (FamousDK @ Nov 30 2010 05:00pm)
http://www.youtube.com/watch?v=IXIlRTobwvU


What der er en som har kedet sig! :D
Men kæft den er grinern <3
Go Back To Dansk Topic List
Prev177787980815001Next
Closed New Topic New Poll