Quote (MrLennon @ Nov 30 2010 04:19pm)
Jep, og jeg fik en time ekstra nu for at skrive den post..
Jeg gider ikke Jsp mere i år, det er simpelthen for langt ude med de idiotiske mods..
AFK til Januar..
PS, Aurae, jeg ved hvor du bor,, Watch out 
Det koster dig lige1 time ekstra for den sidste udtagelse rofl!

- Vi ses til Januar (nok før)

Quote (berens @ Nov 30 2010 04:25pm)
det er sku da for klamt. Hvis de kigger inde i trade forums sviner alle folk hinanden til, uden der sker noget :O!
Prøv og kig inde i sport sections, når et hold har tabt en kamp eller noget, så kan de ligeså godt ban 90% af alle dem, som browser den section hverdag.
This post was edited by Provo2100 on Nov 30 2010 09:30am