d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev17778798081482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 24 2010 07:38am
Quote (inzinity @ Oct 24 2010 02:32pm)
Selvfølgelig vinder løverne!


Ja det skulle vi da helst.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Oct 24 2010 09:07am
Quote (Provo2100 @ Oct 24 2010 02:38pm)
Ja det skulle vi da helst.


ye <3
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 24 2010 09:57am
0-3 til FCK! lålålå :hail:
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 24 2010 10:21am
1-0 til brøndby mod randers
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 24 2010 10:25am
Man City - Arsenal på Kanal 6
- 63min spillet og den står 0-1 til Arsenal med en scoring fra Nasri(Arsenal) efter 21min.
- Rødt kort til Boyata(Man City) efter 5min.

Go Arsenal!

0-2 til Arsenal nu, med en scoring fra Song 66'

0-3 Bendtner 88'

This post was edited by Provo2100 on Oct 24 2010 10:50am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Oct 24 2010 10:54am
Quote (inzinity @ Oct 24 2010 05:21pm)
1-0 til brøndby mod randers


skriv hvad den ender med brøndby! ;D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 24 2010 10:58am
Arsenal tog en 0-3 Sejr i land mod City, dog havde City en del gode chancer i den sidste halvleg, så helt sikker vil jeg ikke kalde den.

Inter - Sampdoria iaften 20:45 hvis nogen har lyst til og se den.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Oct 24 2010 11:01am
Quote (Provo2100 @ Oct 24 2010 05:58pm)
Arsenal tog en 0-3 Sejr i land mod City, dog havde City en del gode chancer i den sidste halvleg, så helt sikker vil jeg ikke kalde den.

Inter - Sampdoria iaften 20:45 hvis nogen har lyst til og se den.


du ser alt for meget fodbold! :O
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 24 2010 11:54am
Quote (berens @ 24 Oct 2010 17:54)
skriv hvad den ender med brøndby! ;D


2-1 til brøndby
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 24 2010 11:58am
Quote (berens @ Oct 24 2010 06:01pm)
du ser alt for meget fodbold! :O


Haha I know ;)
- Ser alle de kampe jeg kan komme til (for det meste)

Tror bare jeg holder for meget af sporten :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev17778798081482Next
Add Reply New Topic New Poll