d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev17677787980482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 22 2010 10:15am
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 05:14pm)
Forza Fck! & Barca ! & Arsenal<3


Fixed :)

Member
Posts: 12,824
Joined: Jan 29 2009
Gold: 25,253.44
Oct 22 2010 10:16am
Quote (Provo2100 @ Oct 22 2010 04:15pm)
Fixed :)


nononono! ikke Arsenal! ;-)
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 22 2010 10:34am
Quote (Uartig @ Oct 22 2010 05:16pm)
nononono! ikke Arsenal! ;-)


Why not ;)
- De er awesome.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 23 2010 02:54am
Så gutter! Nu vil jeg gerne have i poster jeres dream team, hvis i har et?

Her er mit:

--------------------Torres-----------------
-David Villa------------------------Messi---
-----------------------------------------------
-----Iniesta----------------Xavi--------------
-----------------Essien----------------------
-A.Cole-------------------------Dani Alves-
--------Pique-------------Vidic------------
--------------Julio Cesar-----------------

- Torres kan erstattes, eftersom manden er konstant skadet og ellers ikke har levet op til hans form endnu, men i god form ville jeg sagten kunne se ham spille i den her formation og passe godt sammen med de andre spillere.

Lad mig se DIT! :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Oct 23 2010 01:09pm
Quote (Provo2100 @ Oct 23 2010 09:54am)
Så gutter! Nu vil jeg gerne have i poster jeres dream team, hvis i har et?

Her er mit:

--------------------Torres-----------------
-David Villa------------------------Messi---
-----------------------------------------------
-----Iniesta----------------Xavi--------------
-----------------Essien----------------------
-A.Cole-------------------------Dani Alves-
--------Pique-------------Vidic------------
--------------Julio Cesar-----------------

- Torres kan erstattes, eftersom manden er konstant skadet og ellers ikke har levet op til hans form endnu, men i god form ville jeg sagten kunne se ham spille i den her formation og passe godt sammen med de andre spillere.

Lad mig se DIT! :)


erstat torres og smid david villa ind på midten, og så cristiano ronaldo der hvor du har david villa :D så ville det ligne mit meget godt :D
og valdes som keeper ^^

This post was edited by berens on Oct 23 2010 01:10pm
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 23 2010 03:00pm
Quote (berens @ Oct 23 2010 08:09pm)
erstat torres og smid david villa ind på midten, og så cristiano ronaldo der hvor du har david villa :D så ville det ligne mit meget godt :D
og valdes som keeper ^^


hmm Spændende ;)
- Synes nu ellers David villa gjorder det bedre da han spillede vinge i Barca, men han er stadigvæk meget ny og han har bået spillet en masse kampe via klub og vm og så skal det lige siges at hans personlige liv også har inflydelse på hans skills på banen, manden bor stadigvæk på hotel og er ikke kommet på plads endnu osv..
- Indtil er det dog blevet til nogle gode assists og knap så mange mål, ærgeligt.
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Oct 23 2010 03:07pm
Quote (Provo2100 @ Oct 23 2010 10:00pm)
hmm Spændende ;)
- Synes nu ellers David villa gjorder det bedre da han spillede vinge i Barca, men han er stadigvæk meget ny og han har bået spillet en masse kampe via klub og vm og så skal det lige siges at hans personlige liv også har inflydelse på hans skills på banen, manden bor stadigvæk på hotel og er ikke kommet på plads endnu osv..
- Indtil er det dog blevet til nogle gode assists og knap så mange mål, ærgeligt.


og han failede også grumt mod FCK :D Heldigvis :)

This post was edited by berens on Oct 23 2010 03:07pm
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 23 2010 03:13pm
Quote (berens @ Oct 23 2010 10:07pm)
og han failede også grumt mod FCK :D Heldigvis :)


Ja, det var sgu heldigt alligevel hehe, men han var ret tæt på faktisk ;)
- Var han også tidligere idag da Barca spillede... Han fik dog 1 assist.
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 24 2010 07:30am
Til alle jer, som ønsker og se FCK spille idag.

Kanal: DR1
Tid: 15:50
Kamp: Silkeborg - FC København

FORZA FCK! :hail:
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 24 2010 07:32am
Quote (Provo2100 @ 24 Oct 2010 14:30)
Til alle jer, som ønsker og se FCK spille idag.

Kanal: DR1
Tid: 15:50
Kamp: Silkeborg - FC København

FORZA FCK! :hail:


Selvfølgelig vinder løverne!
Go Back To Dansk Topic List
Prev17677787980482Next
Add Reply New Topic New Poll