d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk General Tråd Om Diablo 3 > Stil Spørgsmål Og Del Ideer Her
Prev17576777879167Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 19 2012 06:56am
Quote (Whyred @ Aug 19 2012 02:45pm)
Nå ja, men jeg taler om lovlige måder at købe det på.


Er det ulovligt at købe det på l e w t da?
Den må du længere ud på landet med :p
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Aug 19 2012 07:04am
Quote (TheAngel @ 19 Aug 2012 13:56)
Er det ulovligt at købe det på l e w t da?
Den må du længere ud på landet med :p



Altså jeg kunne da ikke forestille mig det var tilladt jf. Blizzards EULA for Diablo 3.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 19 2012 07:05am
Quote (Whyred @ Aug 19 2012 03:04pm)
Altså jeg kunne da ikke forestille mig det var tilladt jf. Blizzards EULA for Diablo 3.


Så det du siger er altså at sælge items på e***, eller generalt uden for RMAH og AH er ulovligt? xD
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Aug 19 2012 10:28am
Quote (TheAngel @ 19 Aug 2012 14:05)
Så det du siger er altså at sælge items på e***, eller generalt uden for RMAH og AH er ulovligt? xD


14. OWNERSHIP OF LOOT.
YOU AGREE THAT:
Blizzard owns or has the right to use all of the Loot, as well as all of the characters and content that appears in Diablo.
You do not own any of the Loot, characters, or other content that appears in Diablo, and that you have no right or title in or to any of the Loot (other than any license to use any Loot granted to you by Blizzard, which may be revoked by Blizzard at any time), Diablo, or your Account.
[B]You are not allowed to sell, trade or somehow transfer Loot, characters, or any other Diablo content outside of Diablo or the Auction House.[/B]

yep det er ulovligt og kan medføre lukkelse af account

note d2jsp er også ulovligt at bruge ifølge denne regl
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 19 2012 11:15am
Quote (Slave @ Aug 19 2012 06:28pm)
14. OWNERSHIP OF LOOT.
YOU AGREE THAT:
Blizzard owns or has the right to use all of the Loot, as well as all of the characters and content that appears in Diablo.
You do not own any of the Loot, characters, or other content that appears in Diablo, and that you have no right or title in or to any of the Loot (other than any license to use any Loot granted to you by Blizzard, which may be revoked by Blizzard at any time), Diablo, or your Account.
[B]You are not allowed to sell, trade or somehow transfer Loot, characters, or any other Diablo content outside of Diablo or the Auction House.[/B]

yep det er ulovligt og kan medføre lukkelse af account

note d2jsp er også ulovligt at bruge ifølge denne regl


lol i got owned :rofl:
Member
Posts: 23,973
Joined: Dec 16 2007
Gold: 2,000.00
Aug 19 2012 12:18pm
Quote (Slave @ 19 Aug 2012 18:28)
14. OWNERSHIP OF LOOT.
YOU AGREE THAT:
Blizzard owns or has the right to use all of the Loot, as well as all of the characters and content that appears in Diablo.
You do not own any of the Loot, characters, or other content that appears in Diablo, and that you have no right or title in or to any of the Loot (other than any license to use any Loot granted to you by Blizzard, which may be revoked by Blizzard at any time), Diablo, or your Account.
[B]You are not allowed to sell, trade or somehow transfer Loot, characters, or any other Diablo content outside of Diablo or the Auction House.[/B]

yep det er ulovligt og kan medføre lukkelse af account

note d2jsp er også ulovligt at bruge ifølge denne regl


:wacko: WTF


Troede ikk der var nogen som helst i hele verden som læste de der "terms & rules" på 4652033 sider igennem inden de installerede spil :D
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
Aug 19 2012 12:41pm
Quote (KingZize @ 19 Aug 2012 19:18)
:wacko: WTF


Troede ikk der var nogen som helst i hele verden som læste de der "terms & rules" på 4652033 sider igennem inden de installerede spil :D



Nej, men det er tit ikke så svært at regne ud hvad der står i dem, og så derefter at finde hvor det står.
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Aug 19 2012 01:23pm
godt craft igen :D


Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
Aug 19 2012 06:01pm
Quote (3Dimensional @ Aug 19 2012 07:23pm)
godt craft igen :D


http://img35.imageshack.us/img35/4989/screenshot191k.jpg


ok.. nu tror jeg også snart mit held det slutter...

Sidste find jeg fik fordi jeg skulle vente på et trade som trak ud :D

Spørgsmålet er om jeg skal sælge nu, eller vente til 1.04!





This post was edited by 3Dimensional on Aug 19 2012 06:04pm
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Aug 19 2012 06:18pm
Quote (3Dimensional @ Aug 20 2012 02:01am)
ok.. nu tror jeg også snart mit held det slutter...

Sidste find jeg fik fordi jeg skulle vente på et trade som trak ud :D

Spørgsmålet er om jeg skal sælge nu, eller vente til 1.04!



http://img10.imageshack.us/img10/9697/screenshot193f.jpg


I hate you -_-
Du finder bare/crafter bare konstant xx-xxx mill items..
Jeg finder ikke en fucking crap
Go Back To Dansk Topic List
Prev17576777879167Next
Add Reply New Topic New Poll