d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev17576777879135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Nov 2 2011 03:22pm
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 10:21pm)
De har spillet af lort i CL indtilvidere ^^


idd. Men det har villarreal også gjort ^^

e) 3-2 bayern.

This post was edited by berens on Nov 2 2011 03:23pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 03:23pm
Quote (berens @ 2 Nov 2011 23:22)
idd. Men det har villarreal også gjort ^^


True :)

e/ I know .. :P Ret fail ..

This post was edited by Kaner on Nov 2 2011 03:23pm
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Nov 2 2011 03:24pm
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 10:23pm)
True :)

e/ I know .. :P Ret fail ..


så vinder du nok ikke på den alligevel :) men du vinder da 400 ^^
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 03:25pm
Quote (berens @ 2 Nov 2011 23:24)
så vinder du nok ikke på den alligevel :) men du vinder da 400 ^^


Jeps , eller 4XX something ..
Dog har jeg det fint da der mangler et par mål i den usikre. .
Fordi der kommer ALTID mål i overtiden ..
Det skulle ikke undre mig at Gomis score for Lyon, og Bayern score et mål mere .. SAMT at Cani laver en basse for Villarreal :P
Dream on , i know xD


e/ Inter Milan 2 - 1 Lille

, så havde jeg alligevel ret :P

This post was edited by Kaner on Nov 2 2011 03:29pm
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Nov 2 2011 03:32pm
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 10:25pm)
Jeps , eller 4XX something ..
Dog har jeg det fint da der mangler et par mål i den usikre. .
Fordi der kommer ALTID mål i overtiden ..
Det skulle ikke undre mig at Gomis score for Lyon, og Bayern score et mål mere .. SAMT at Cani laver en basse for Villarreal :P
Dream on , i know xD


e/ Inter Milan 2 - 1 Lille

, så havde jeg alligevel ret :P


hahah, moskva mangler stadig -.-'
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 03:33pm
Quote (berens @ 2 Nov 2011 23:32)
hahah, moskva mangler stadig -.-'


De score i overtiden :lol:
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Nov 2 2011 03:34pm
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 10:33pm)
De score i overtiden :lol:


de har en mand udvidst o.O
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 03:35pm
Quote (berens @ 2 Nov 2011 23:34)
de har en mand udvidst o.O


Og den er done :( Sorry ..
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.81
Nov 2 2011 03:38pm
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 10:35pm)
Og den er done :( Sorry ..


ye, det var heldigvis bare 10 kr :D

e) vidste jeg ikke skulle have taget den med, stod og spekulerede over den i noget tid

This post was edited by berens on Nov 2 2011 03:38pm
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 03:38pm
Quote (berens @ 2 Nov 2011 23:38)
ye, det var heldigvis bare 10 kr :D


Jep .. Jeg vandt da lidt .. Dog ikke mere end 100 kroner profit .. ^^
Go Back To Dansk Topic List
Prev17576777879135Next
Add Reply New Topic New Poll