d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev175767778795001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 29 2010 05:07pm
Quote (Tol_lunatick @ Nov 29 2010 08:47pm)
true true hehe ^^
skal du se el classico ?


Selvfølgelig! Årets kamp B)
- 5-0 Mes Que Un Club Barca :hail:
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 29 2010 07:32pm
Quote (Provo2100 @ Nov 29 2010 11:07pm)
Selvfølgelig! Årets kamp B)
- 5-0 Mes Que Un Club Barca :hail:


Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 30 2010 02:16am
Godmorgen folkens :D

Hold da op hvor det sner på bornholm da :D
hvordan ser det ud hos jer? :lol:
Member
Posts: 19,619
Joined: Oct 22 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Nov 30 2010 07:02am
Quote (Aura @ Nov 30 2010 08:16am)
Godmorgen folkens :D

Hold da op hvor det sner på bornholm da :D
hvordan ser det ud hos jer? :lol:


Der er sol ved mig :D
Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 30 2010 07:07am
Quote (FamousDK @ 30 Nov 2010 14:02)
Der er sol ved mig :D


Det sner som en i helvede her på bornholm lige nu :lol:
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 30 2010 07:17am
Quote (Aura @ 30 Nov 2010 09:16)
Godmorgen folkens :D

Hold da op hvor det sner på bornholm da :D
hvordan ser det ud hos jer? :lol:


40cm sne her.. hvem fanden tager på bornhom ?
Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 30 2010 07:19am
Quote (MrLennon @ 30 Nov 2010 14:17)
40cm sne her.. hvem fanden tager på bornhom ?


Tager på bornholm? Jeg bor der faktisk ;)
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
Nov 30 2010 07:20am
This post is a violation of the site rules and appropriate action was taken.

Quote (Aura @ 30 Nov 2010 14:19)
Tager på bornholm? Jeg bor der faktisk ;)


nitte.. troede bornholm var et sted for dumme svensker..
Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 30 2010 07:30am
Quote (MrLennon @ 30 Nov 2010 14:20)
nitte.. troede bornholm var et sted for dumme svensker..


Nah der er massere af kloge danskere herover ;)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,208.41
Nov 30 2010 07:38am
Quote (MrLennon @ Nov 30 2010 02:17pm)
40cm sne her.. hvem fanden tager på bornhom ?


det var ellers noget <3 :i
Go Back To Dansk Topic List
Prev175767778795001Next
Closed New Topic New Poll