d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev17576777879482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 20 2010 03:42pm
Quote (berens @ Oct 20 2010 09:55pm)
syntes det var fedt at de satte ham den 16 årige ind :D respekt for det! :hail:


Tjaa :P vi mangler en ordentlig angriber, nu hvor Ståle ikke gider og bruge Nordstrand.
Member
Posts: 8,050
Joined: Mar 2 2003
Gold: 52,985.00
Oct 20 2010 04:00pm
ærgeligt ærgeligt.. det er nok den eneste chance fck nogensinde får for at slå barca :)
fandeme synd for N'Doye det klasse skud han har på undersiden af overlæggeren ikke går ind.. det spark fortjente SÅ meget en kasse!

:)

ps.. Nogen af jer der ved hvordan man kan omgåes realmdown når man har fast ip-adresse?
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 20 2010 04:02pm
Quote (g-spot @ Oct 20 2010 11:00pm)
ærgeligt ærgeligt.. det er nok den eneste chance fck nogensinde får for at slå barca :)
fandeme synd for N'Doye det klasse skud han har på undersiden af overlæggeren ikke går ind.. det spark fortjente SÅ meget en kasse!

:)

ps.. Nogen af jer der ved hvordan man kan omgåes realmdown når man har fast ip-adresse?


Vi har jo en ekstra chance i parken og ja den skulle seriøst havde været gået ind, er dog ikke sur over kampen når nu det er Barca <3
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,221.66
Oct 20 2010 04:03pm
Quote (g-spot @ Oct 20 2010 11:00pm)
ærgeligt ærgeligt.. det er nok den eneste chance fck nogensinde får for at slå barca :)
fandeme synd for N'Doye det klasse skud han har på undersiden af overlæggeren ikke går ind.. det spark fortjente SÅ meget en kasse!

:)

ps.. Nogen af jer der ved hvordan man kan omgåes realmdown når man har fast ip-adresse?


de har da også chancen, når de kommer til parken :D?
ja, det var syndt :( det værste var da at santin ikke kunne heade den ind bagefter -.-'!

This post was edited by berens on Oct 20 2010 04:08pm
Member
Posts: 8,050
Joined: Mar 2 2003
Gold: 52,985.00
Oct 20 2010 04:04pm
Quote (Provo2100 @ 21 Oct 2010 00:02)
Vi har jo en ekstra chance i parken og ja den skulle seriøst havde været gået ind, er dog ikke sur over kampen når nu det er Barca <3


har aldrig prøvet at heppe så meget på FCK som vi gjorde i aften.. det var helt unaturligt..! :)
hvad sker der i øvrigt for idiot Santin? det virker til han får max gummiben når det er gode hold de er oppe imod.. der hvor han tror der er fløjtet offside.. :wallbash:

pps. ingen der har realm down hjælp??

This post was edited by g-spot on Oct 20 2010 04:04pm
Member
Posts: 8,050
Joined: Mar 2 2003
Gold: 52,985.00
Oct 20 2010 04:07pm
Quote (berens @ 21 Oct 2010 00:03)
de har da også chancen, når de kommer til parken :D?
ja, det var syndt :(


ved godt de får muligheden for revance i parken.. men de får ikke et så uskarpt barca hold 2 kampe i træk.. det nægter jeg at tro på.. der kunne jo stå 3-0 ved pausen hvis de havde haft vanlig effektivitet
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 20 2010 04:11pm
Quote (g-spot @ Oct 20 2010 11:04pm)
har aldrig prøvet at heppe så meget på FCK som vi gjorde i aften.. det var helt unaturligt..! :)
hvad sker der i øvrigt for idiot Santin? det virker til han får max gummiben når det er gode hold de er oppe imod.. der hvor han tror der er fløjtet offside.. :wallbash:

pps. ingen der har realm down hjælp??


Har lige have ham udskiftet længe faktisk og netop få købt en ny "klasse" angriber til når vi spiller med europærisk og store ligakampe.
- Santin mister alt alt alt for meget.
Member
Posts: 8,050
Joined: Mar 2 2003
Gold: 52,985.00
Oct 21 2010 10:57am
Hey forresten, et andet stort fo'bol resultat.. GF vandt 4-1 over FC Fyn :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 21 2010 12:41pm
Quote (g-spot @ Oct 21 2010 05:57pm)
Hey forresten, et andet stort fo'bol resultat.. GF vandt 4-1 over FC Fyn :D


Ja det lyder, som noget af et brag haha :D

Nogen der skal se bold iaften :)?
Member
Posts: 12,824
Joined: Jan 29 2009
Gold: 25,253.44
Oct 22 2010 10:14am
Forza Fck! & Real Madrid!<3
Go Back To Dansk Topic List
Prev17576777879482Next
Add Reply New Topic New Poll