Quote (Provo2100 @ 21 Oct 2010 00:02)
Vi har jo en ekstra chance i parken og ja den skulle seriøst havde været gået ind, er dog ikke sur over kampen når nu det er Barca

har aldrig prøvet at heppe så meget på FCK som vi gjorde i aften.. det var helt unaturligt..!

hvad sker der i øvrigt for idiot Santin? det virker til han får max gummiben når det er gode hold de er oppe imod.. der hvor han tror der er fløjtet offside..

pps. ingen der har realm down hjælp??
This post was edited by g-spot on Oct 20 2010 04:04pm