Quote (berens @ 2 Nov 2011 23:11)
hmm, du har jo stadig 3/5? ^^ det vel stadig en god slat penge?
i hope so

hah, har du også oddset på den?
hehe ja, lige pt har jeg 3/5 .. Det giver ca 500-600 kroner

Hare (0-1) X på Benfica - Basel .. Det undre mig ikke at Benfica score igen, så det håber jeg ..
Vil bare være glad for at 3/5 går op

City / Bayern / Real må bare ikke score mere

Og som om de ikke gør det

e/ Ronaldo på straffe -.-
e/2 : City ~ 0-3
This post was edited by Kaner on Nov 2 2011 03:15pm