d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev17475767778135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 03:10pm
Quote (berens @ 2 Nov 2011 23:05)
kunne være luksus alligevel. Jeg mangler bare moskva til at score -.-'


Hmm.. Ajax 3-0 nu .. Og inter 2-0 , irriterende at jeg ikke tog Ajax, men dog nice jeg ikke spilled (0-1) X på Milan :)

Mascow skal nok score :)


e/ Respekt til mig at jeg siger at Benfica - Basel blev tæt .. Benfica var MEGA favorit, men vidste at Basel ville være hard.
1-1 nu .. ^_^

This post was edited by Kaner on Nov 2 2011 03:10pm
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,224.51
Nov 2 2011 03:11pm
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 10:10pm)
Hmm.. Ajax 3-0 nu .. Og inter 2-0 , irriterende at jeg ikke tog Ajax, men dog nice jeg ikke spilled (0-1) X på Milan :)

Mascow skal nok score :)


e/ Respekt til mig at jeg siger at Benfica - Basel blev tæt .. Benfica var MEGA favorit, men vidste at Basel ville være hard.
1-1 nu .. ^_^


hmm, du har jo stadig 3/5? ^^ det vel stadig en god slat penge?

i hope so <3

hah, har du også oddset på den?
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 03:13pm
Quote (berens @ 2 Nov 2011 23:11)
hmm, du har jo stadig 3/5? ^^ det vel stadig en god slat penge?

i hope so <3

hah, har  du også oddset på den?


hehe ja, lige pt har jeg 3/5 .. Det giver ca 500-600 kroner :)
Hare (0-1) X på Benfica - Basel .. Det undre mig ikke at Benfica score igen, så det håber jeg ..
Vil bare være glad for at 3/5 går op :)
City / Bayern / Real må bare ikke score mere :lol: Og som om de ikke gør det :D


e/ Ronaldo på straffe -.-

e/2 : City ~ 0-3 :lol:

This post was edited by Kaner on Nov 2 2011 03:15pm
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,224.51
Nov 2 2011 03:15pm
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 10:13pm)
hehe ja, lige pt har jeg 3/5 .. Det giver ca 500-600 kroner :)
Hare (0-1) X på Benfica - Basel .. Det undre mig ikke at Benfica score igen, så det håber jeg ..
Vil bare være glad for at 3/5 går op :)
City / Bayern / Real må bare ikke score mere :lol: Og som om de ikke gør det :D


e/ Ronaldo på straffe -.-


2-0 as i told you :D men den bliver nok også 3-0
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 03:16pm
Quote (berens @ 2 Nov 2011 23:15)
2-0 as i told you :D men den bliver nok også 3-0


Quote (berens @ 2 Nov 2011 18:47)
:)
lyon - real 2-0. Det ville jeg have sat på istedet for 1 ^^


Godt kaldt hvis det er :)

e/ Dog fail skrevet, da du skriver at Lyon vinder 2-0 :lol:

e/2: NVM, har fattet den nu :)

This post was edited by Kaner on Nov 2 2011 03:17pm
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,224.51
Nov 2 2011 03:17pm
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 10:16pm)
Godt kaldt hvis det er :)


B)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 03:18pm
Quote (berens @ 2 Nov 2011 23:17)
B)


Havde dog ikke gættet på at City ville vinde så stort, da de spillede tight up mod dem i Spanien :O
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,224.51
Nov 2 2011 03:20pm
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 10:18pm)
Havde dog ikke gættet på at City ville vinde så stort, da de spillede tight up mod dem i Spanien :O


samme her. De har heller ikke været for prangende i cl indtil videre ^^
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 03:21pm
Quote (berens @ 2 Nov 2011 23:20)
samme her. De har heller ikke været for prangende i cl indtil videre ^^


De har spillet af lort i CL indtilvidere ^^
Member
Posts: 3,768
Joined: Apr 23 2008
Gold: 0.00
Warn: 40%
Nov 2 2011 03:21pm
Man C <3
Go Back To Dansk Topic List
Prev17475767778135Next
Add Reply New Topic New Poll