d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Chat
Prev174757677785001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 29 2010 12:24pm
Quote (Tol_lunatick @ Nov 29 2010 05:25pm)
kender godt lidt til sorø :D
der sker ikke det store nej ^^
kommer også selv derfra, mest nørrebro også =)



lol det jo ikke så langt væk :)


Nop, er det skam ikke.
Går da også i skole i Slagelse.


Quote (berens @ Nov 29 2010 04:43pm)
Skælskør FTW! <3 :i


Skælskør er hyggelig, men der sker fandme ikk' særlig meget :P
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 29 2010 12:29pm
Quote (xz-master @ Nov 29 2010 07:24pm)
Nop, er det skam ikke.
Går da også i skole i Slagelse.




Skælskør er hyggelig, men der sker fandme ikk' særlig meget :P


hvor i slagelse går du i skole?
hhx htx gym hf ?

Quote (Provo2100 @ Nov 29 2010 06:46pm)
Ahh de hovedsaglige steder, jeg er ikke fan af krazeren, den er sgu lidt tør.
- IN, Lauritz osv.. kom jeg tit, dog altid slåskampe på Lauritz B)


true shit.
den er stensikker :D

This post was edited by Tol_lunatick on Nov 29 2010 12:31pm
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Nov 29 2010 12:45pm
Quote (Tol_lunatick @ Nov 29 2010 07:29pm)
hvor i slagelse går du i skole?
hhx htx gym hf ?



true shit.
den er stensikker :D


Men det var også bare en del af nattelivet i det hele taget, det var sgu lækkert man B)
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 29 2010 01:47pm
Quote (Provo2100 @ Nov 29 2010 07:45pm)
Men det var også bare en del af nattelivet i det hele taget, det var sgu lækkert man B)


true true hehe ^^
skal du se el classico ?
Member
Posts: 83,162
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 29 2010 01:52pm
Godaften folkens ;)
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 29 2010 02:18pm
Quote (Tol_lunatick @ Nov 29 2010 06:29pm)
hvor i slagelse går du i skole?
hhx htx gym hf ?



true shit.
den er stensikker :D


HF på Slagelse gym.


Quote (Aura @ Nov 29 2010 07:52pm)
Godaften folkens ;)


Hey :)
Sup?
Member
Posts: 83,162
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 29 2010 02:59pm
Quote (xz-master @ 29 Nov 2010 21:18)
Hey :)
Sup?


Jeg ser Jonatan Spangs Familie på zulu :D
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Nov 29 2010 03:05pm
Quote (Aura @ Nov 29 2010 08:59pm)
Jeg ser Jonatan Spangs Familie på zulu :D


wuut? og så sidder jeg her uden zulu :(

/edit Godnat :)

This post was edited by xz-master on Nov 29 2010 03:18pm
Member
Posts: 29,525
Joined: May 27 2008
Gold: 14,259.00
Nov 29 2010 03:20pm
Quote (xz-master @ Nov 29 2010 09:18pm)
HF på Slagelse gym.




Hey :)
Sup?


kender også et par stykker der går der ^^
der er satme mange ladies på slagelse gym :)
Member
Posts: 83,162
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Nov 29 2010 04:09pm
Det er godt nok lækkert med 2 dages fri i det her vejr da :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev174757677785001Next
Closed New Topic New Poll