Quote (inzinity @ Oct 20 2010 09:14pm)
Men, Santin failer bare idag
Idag? Det gør han 50% af alle de gange han modtager bolde, det kan tydeligt ses i superligaen også.
Santin du skylder fandme mindst 1 mål!
- Godt spil fra FCK's side de sidste 20-25min, synd de ikke fik en uafgjort.
0-2 på udebane mod verdens bedste hold er sgu udemærket, nu handler det om hjemmekampen, kom så FC!