d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Officiel Fodbold Tråd > Fodbold
Prev17475767778482Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,033
Joined: Nov 3 2005
Gold: 29,415.28
Oct 20 2010 02:14pm
Quote (xz-master @ 20 Oct 2010 21:13)
Det var tæt på..... wow.


Men, Santin failer bare idag
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Oct 20 2010 02:35pm
Så blev kampen lukket..
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 20 2010 02:35pm
ARGH FFS!
Dæk ham dog op!

This post was edited by xz-master on Oct 20 2010 02:35pm
Member
Posts: 6,172
Joined: Jul 5 2009
Gold: 13.37
Warn: 10%
Oct 20 2010 02:36pm
Hehe sådan messi :D
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Oct 20 2010 02:38pm
Quote (xz-master @ Oct 20 2010 10:35pm)
ARGH FFS!
Dæk ham dog op!


Man må dog give Oscar Wendt ros, at han fik lukket Messi ned, i hans side, det var kun, når Messi startede icentralt, han var farlig..
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Oct 20 2010 02:38pm
Quote (inzinity @ Oct 20 2010 09:14pm)
Men, Santin failer bare idag


om han gjorder! :D
men FCK tog sig da sammen i 2 halvleg <3
Member
Posts: 1,614
Joined: Aug 2 2007
Gold: 5,649.08
Oct 20 2010 02:39pm
flot spillet fck, jeg er godt tilfreds med anden halvleg.. vi tager dem i parken!!
Member
Posts: 20,248
Joined: May 28 2006
Gold: 7,454.00
Oct 20 2010 02:41pm
Quote (berens @ Oct 20 2010 08:38pm)
om han gjorder! :D
men FCK tog sig da sammen i 2 halvleg <3


Quote (Kubert @ Oct 20 2010 08:39pm)
flot spillet fck, jeg er godt tilfreds med anden halvleg.. vi tager dem i parken!!


Er slet ikke skuffet over deres spil, er mere skuffet over de chancer de ikke fik scoret på.
Men den kunne nemt have endt 4-0 til Barca, sååh, vi tager dem bare i parken :D
Member
Posts: 13,208
Joined: Mar 14 2009
Gold: 20,199.00
Oct 20 2010 02:41pm
Quote (inzinity @ Oct 20 2010 09:14pm)
Men, Santin failer bare idag


Idag? Det gør han 50% af alle de gange han modtager bolde, det kan tydeligt ses i superligaen også.

Santin du skylder fandme mindst 1 mål!

- Godt spil fra FCK's side de sidste 20-25min, synd de ikke fik en uafgjort.

0-2 på udebane mod verdens bedste hold er sgu udemærket, nu handler det om hjemmekampen, kom så FC!
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,235.66
Oct 20 2010 02:55pm
Quote (Provo2100 @ Oct 20 2010 09:41pm)
Idag? Det gør han 50% af alle de gange han modtager bolde, det kan tydeligt ses i superligaen også.

Santin du skylder fandme mindst 1 mål!

- Godt spil fra FCK's side de sidste 20-25min, synd de ikke fik en uafgjort.

0-2 på udebane mod verdens bedste hold er sgu udemærket, nu handler det om hjemmekampen, kom så FC!


syntes det var fedt at de satte ham den 16 årige ind :D respekt for det! :hail:
Go Back To Dansk Topic List
Prev17475767778482Next
Add Reply New Topic New Poll