Quote (berens @ 2 Nov 2011 22:31)
ye, din første er på vej ind

ye, overvejede også at spille på gomez som mål score, men turde ikke -.-'. Ye, de spiller fucking awesome i år ^^
mangler bare moskva til at score, så er alle på vej hjem

NIce

Og ja, Bayeren spiller for vildt .. Når man ikke ser dem i fx CL tænker man ikke over hvem de egentligt er ..
Men når man ser deres hold, så indser man virkelig hvor SYGT godt hold de egentligt har ..

4/5 kampe står som de skal på min 3/5 pt

Tvivler dog på det bliver sådan xD