d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Officiel Oddset Tråd
Prev17374757677135Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 11:46am
Quote (berens @ 2 Nov 2011 19:39)
du helt væk. Så du hvordan lyon tacklede madrid sidste gang?
tror på en 1-3 ^^


1-2 / 1-3 .. Så stor forskel er der heller ikke på de 2 resultater :D
Men dunno, tror ikke de vinder så stort :)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,227.26
Nov 2 2011 11:48am
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 06:46pm)
1-2 / 1-3 .. Så stor forskel er der heller ikke på de 2 resultater :D
Men dunno, tror ikke de vinder så stort :)


1-3 ser da langt bedre ud på scoreboardet end 1-2 ^^
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 11:49am
Quote (berens @ 2 Nov 2011 19:48)
1-3 ser da langt bedre ud på scoreboardet end 1-2 ^^


Lets see :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,227.26
Nov 2 2011 11:50am
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 06:49pm)
Lets see :P


B)
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 02:26pm
Mit første odds er nærmest gået hjem..
Dog irriterende at jeg ikke addede Ajax, men sådan er det ..
Mario Gomez BOOMER for Bayern pt ! Det er helt sygt !
Jeg er sikker på de kommer mega langt i CL i år .. Mindt 1/4 finale .. Ser dem gerne i Semi / finalen ..

e/ Hattrick på 40 min :O

This post was edited by Kaner on Nov 2 2011 02:27pm
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,227.26
Nov 2 2011 02:31pm
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 09:26pm)
Mit første odds er nærmest gået hjem..
Dog irriterende at jeg ikke addede Ajax, men sådan er det ..
Mario Gomez BOOMER for Bayern pt ! Det er helt sygt !
Jeg er sikker på de kommer mega langt i CL i år .. Mindt 1/4 finale .. Ser dem gerne i Semi / finalen ..

e/ Hattrick på 40 min :O


ye, din første er på vej ind :)
ye, overvejede også at spille på gomez som mål score, men turde ikke -.-'. Ye, de spiller fucking awesome i år ^^

mangler bare moskva til at score, så er alle på vej hjem :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 03:00pm
Quote (berens @ 2 Nov 2011 22:31)
ye, din første er på vej ind :)
ye, overvejede også at spille på gomez som mål score, men turde ikke -.-'. Ye, de spiller fucking awesome i år ^^

mangler bare moskva til at score, så er alle på vej hjem :D


NIce :P Og ja, Bayeren spiller for vildt .. Når man ikke ser dem i fx CL tænker man ikke over hvem de egentligt er ..
Men når man ser deres hold, så indser man virkelig hvor SYGT godt hold de egentligt har .. :)

4/5 kampe står som de skal på min 3/5 pt :D Tvivler dog på det bliver sådan xD
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,227.26
Nov 2 2011 03:02pm
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 10:00pm)
NIce :P Og ja, Bayeren spiller for vildt .. Når man ikke ser dem i fx CL tænker man ikke over hvem de egentligt er ..
Men når man ser deres hold, så indser man virkelig hvor SYGT godt hold de egentligt har .. :)

4/5 kampe står som de skal på min 3/5 pt :D Tvivler dog på det bliver sådan xD


n1 :D
Member
Posts: 16,974
Joined: Jan 25 2010
Gold: 0.60
Nov 2 2011 03:03pm
Quote (berens @ 2 Nov 2011 23:02)
n1 :D


30 min tilbage i alle kampe .. Somom de bliver det resultat da det er handicap X'er :P
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,227.26
Nov 2 2011 03:05pm
Quote (Kaner @ Nov 2 2011 10:03pm)
30 min tilbage i alle kampe .. Somom de bliver det resultat da det er handicap X'er :P


kunne være luksus alligevel. Jeg mangler bare moskva til at score -.-'
Go Back To Dansk Topic List
Prev17374757677135Next
Add Reply New Topic New Poll